Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-11-2008 om 17:55
Ik heb een tijd geleden, in een van die speelgoedreclamefolders een 'portable spelcomputer' gezien. Iets van een ds, of psp, maar dan wat (veeel)goedkoper. De aanbieding was toen van (ongeveer, ik weet het niet meer precies) rond de 40 euro, voor 10 euro. Alleen op 1 speciale dag. Ergens begin oktober, dacht ik. Nou weet ik niet meer welke computer dat was, en niet meer welke winkel die advertentie had. Wie o wie heeft die advertentie ook gezien?
20-11-2008 om 19:15
Was het misschen
een pds? Van de intertoys? 40 euro, 100 spelletjes, te krijgen in blauw en roze??
Hier een super ding in elk geval, mijn zoontje van 5 speelt er graag mee als we een eind in de auto gaan.
Jessica
20-11-2008 om 19:22
Bijna jessica
maar dichtbij genoeg om hem te vinden. Het was een pdc, bij de intertoys inderdaad. Bedankt!!
20-11-2008 om 19:37
Hmmm
ergens anders wordt hetzelfde ding ook pds genoemd
in ieder geval bedankt!
20-11-2008 om 19:48
Je hebt gelijk
hier staat ook pdc op de doos. Dacht net het zo wel te weten, dus niet!!!
Je kunt er ook een kabeltje bij kopen voor 5 euro, dan kun je hem ook op de tv spelen, vindt mijn zwager zo leuk!!
Jessica