Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

wie wil een drogist artikel duitsland voor mij kopen

Ik gebruik altijd de lippencreme van de Kruidvat (donkerblauwe verpakking classic) maar bij Kruidvat zijn ze uit het assortiment gehaald (had al contact opgenomen met kruidvat en het komt dus niet meer) ik had, omdat het al maanden slecht verkrijgbaar was ook allerlei andere merken lippencreme geprobeerd, maar die bevallen me niet. Nu ging ik zoeken op het ingredientenlijstje van die lippencreme van de Kruidvat en zie ik dat het merk Isana (duitse drogist) dit verkoopt en de verpakking heeft veel weg van die van Kruidvat dus ik heb goede hoop dat deze misschien uit dezelfde fabriek komt.
Wie komt er vaak in Duitsland of woont aan de grens en wil er eentje voor me kopen om te proberen. Ik kan het ook online bestellen, maar dan moet ik er meteen 16 bestellen (minimaal bestelbedrag ) en ja, als het 'm dan niet is, vind ik dat ook zonde.
Het is dus deze https://www.duitsevoordeeldrogist.nl/isana-lippenbalsem-classic.html voor € 1,49  
Wie dit wil doen, mail me anders naar 17337 apestaartje ziggo.nl

Isana is het eigen merk van Rossmann. Ik ben net van het weekend geweest, dus bij mij duurt het even voor ik er weer kom. Hopelijk kan iemand anders voor je.

Zakdoekje

Zakdoekje

11-07-2023 om 10:03 Topicstarter

Oh jammer, ja ik heb een vriendin die ook regelmatig naar Duitsland gaat, maar zij was ook net geweest dus bij haar duurt het ook weer even. (en ik heb geen geduld  
En nu je het zegt, ik was ook een keer in die winkel en die heette Rossmann, was ik alweer vergeten. Er zitten er best veel dicht aan de grens als ik zoek op google maps. (alleen zit ik niet dicht aan de grens 🥴)

Hoihoi, ik woon in Duitsland en er is een Rossmann bij mij om de hoek. Doe het graag voor je. Hoe komen we in contact?

Oh, heb het al gezien. Ik stuur je een mailtje 

Zakdoekje

Zakdoekje

12-07-2023 om 08:47 Topicstarter

Kersje schreef op 11-07-2023 om 10:10:

Bedoel je deze?

https://www.kruidvatkids.nl/product/health/pharma/Kruidvat-Classic-Lippenbalsem-4956365

Ja deze was het, maar is dus niet meer te koop bij Kruidvat. Dit is de site van kruidvatkids (volgens mij is dat iets voor kinderdagverblijven) maar op de gewone website staat hij er niet meer (eerst wel, want ik had aangegeven dat ik op de hoogte wilde worden gehouden als ze weer op voorraad waren) en vervolgens kreeg ik een mail van Kruidvat dat ze uit het assortiment zijn genomen. (ze zijn ook al vanaf november bijna niet meer verkrijgbaar, want ik heb sinds die tijd al in veel winkels even gekeken en gevraagd of ze het nog hadden, en of het nog kwam)

Zakdoekje

Zakdoekje

12-07-2023 om 08:48 Topicstarter

Fély schreef op 11-07-2023 om 12:17:

Oh, heb het al gezien. Ik stuur je een mailtje

Ik heb op je mailtje gereageerd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.