Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie wil er gratis aardappelkistjes hebben?

Heb ik weer wat, ik kan van iemand aardappelkistjes krijgen. Ik neem wel wat af en in mijn omgeving wordt ook wel wat afgenomen maar de eigenaar heeft begrepen dat ik alle 3000 kisten zou nemen. Nee dus. Wie wil er wat hebben? Ik ben er vrijdag mee in de omgeving Emmen en daarna omgeving Roden. Gratis en voor niets. Heb zelf in de tuin meubeltjes staan van aardappelkistjes, je kunt er dus best iets leuks mee doen.

Groet, Janitha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

09-01-2011 om 18:13

Is het zo iets

http://tuin-terras.marktplaats.nl/overige-tuin-en-terras/409939695-te-koop-aardappelkistjes.html

Die zijn niet handig voor op de fiets, moet je veel diepere voor hebben. Ook een kast lijkt me lastig om te bouwen.

janitha

janitha

09-01-2011 om 19:07 Topicstarter

Google maar:

berlikum, aardappelkist, design. Dan kom je een art. tegen met een foto. Foto aanklikken om meerdere foto's te zien. Zelf heb ik 2 stoeltjes en 2 verschillende tafeltjes, puur door kistjes aan elkaar te schroeven. Je hoeft dus niet te zagen. Mijn kabel om foto's naar de pc over te brengen kan ik even niet vinden.
Ik ga zelf nog een bank maken. Ik gebruik ze als plantentafeltjes en er wordt ook daadwerkelijk op gezeten hier. Kussentje erop, klaar. In de winter heb ik er weer andere zaken op staan. K. ersje: vrijdag ga ik dus met die kistjes op pad, als je in de buurt woont breng ik ze zo langs als je er een lekker partijtje van neemt.

Janitha

Morgana Fata

Morgana Fata

09-01-2011 om 19:10

Jammer

Wat ontzettend jammer dat je niet dichterbij woont.
Ga je niet toevallig naar de meeting?

janitha

janitha

09-01-2011 om 19:18 Topicstarter

Morgana fata

Nee, ik ga niet naar de meeting. Misschien wel een ander iemand uit het noorden die evt. wat mee wil nemen??

Ik vind het ook jammer

dat je zo ver weg woont, ik had dat in de tuin wel heel leuk gevonden!

janitha

janitha

10-01-2011 om 14:40 Topicstarter

K.ersje

als het moet een paar honderd.....

je hebt mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.