Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monique

Monique

15-10-2008 om 11:59

Wil zo graag ander werk maar opleidingen zijn zo duur...

De titel zegt het al. Ik wil heel graag ander werk gaan doen maar de opleidingen zijn niet te betalen. Ik werk al 23 jaar bij dezelfde baas (winkel) maar heb het er niet meer naar mijn zin. Ik kan nooit hogerop daar, overwerk wordt niet uitbetaald, moet je vrij voor nemen en mijn loon is rampzalig. Omdat het goed te combineren viel met mijn kids bleef ik hier maar hangen maar ik voel dat de tijd rijp is om iets anders te gaan doen. Ben nu 40 jaar en moet niet al t lang meer wachten, maar moet nog wel 25 jr weken en dan wil ik graag iets doen wat ik echt leuk ind. Een receptie bij ziekenhuis lijkt me super! En dan doorleren voor medische secretaresse.. maar...ik heb alleen lhno gedaan en nooit wat bijgeleerd dus moet helemaal opnieuw beginnen, ik vind het niet erg te gaan leren maar het is zo duur. Wie heeft een tip hoe ik dit aan ga pakken?
alvast bedankt..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja maar monique

Moet je voor zo'n baan aan de receptie al meer opleiding hebben? Zo nee, dan zou ik eerst proberen zoiets te vinden, ben je alvast binnen, en dan kijken of je bij die werkgever verder mag leren op kosten van de baas.
En zelfs als dat niet mag ben je in elk geval uit die huidige winkel weg.

Groeten,

Temet

Wat

Eerst zou ik gewoon een receptioniste proberen te worden, maakt niet zoveel uit als je maar achter die receptie terecht komt. Ik heb als student veel receptie werk gedaan en er was toen vrij veel werk op dat gebied, blijkbaar veel roulatie.

Dan, wat heb je precies nodig om receptioniste te worden bij een ziekenhuis ? wat maakt dat werk anders dan receptioniste zijn bij een 'gewoon bedrijf' ?