Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-10-2009 om 16:38
sinds enige tijd winkel ik steeds meer online.
regelmatig doe ik de boodschappen online,maar ook kleding ,kadootjes,schoenen,drogisterijartikelen en hema spullen bestel ik met zekere regelmaat.
ik vind het echt ideaal,het bespaart veel tijd,geen gedoe meer met parkeren of benauwde pashokjes en lekker op zaterdag een boek lezen ipv die drukke stad in.
twee keer per jaar winkel ik nog echt,een dagje Amsterdam met (eén van) de kinderen ,gewoon een gezellig dagje uit,maar verder kom ik nog weinig in de stad.
ik vraag me af hoe dat bij jullie is?
20-10-2009 om 00:20
Aatje77
Ik heb wat rondgegoogeld, er zit nogal verschil in bij diverse websites! De dozen kwamen uiteindelijk van www.superspeelgoed.nl (ze zitten in Enschede). Wij zijn er heel tevreden over.
20-10-2009 om 13:31
Inmiddels...
zelf ook wat gegoogeld en ik vond ook nog vergelijk.nl
Hier kun je ook prijzen vergelijken van verschillende aanbieders.
Ook vond ik een duitse site waarop je prijzen kunt vergelijken http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?kat=215. Ik zoek namelijk naar playmobil en dit is in duitsland toch wel goedkoper dan hier. in ieder geval als je het in de winkel koopt wat wij tot nu toe steeds deden. Wonen een half uurtje rijden van de grens dus dat is nog wel te doen voor grotere uitgaven.