Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wonen in Huizen

Hoi allemaal, wij overwegen om naar Huizen te verhuizen. Dat is dichtbij mijn vader. Maar we maken ons een beetje zorgen om de Gooise standaard en zijn bang dat we in een prestatiegericht wereld terecht komen waar met name de buitenkant belangrijk is. Welke wijken in Huizen zijn leuk? En welke moeten we mijden? Hoe is Bikbergen, of de Zuider Eng? 

Ik hoop op wat reacties! Groetjes! Astrid

https://www.ad.nl/binnenland/huizen-is-plotseling-kalifaat-in-het-gooi~a18a5351/

Huizen is wel een beetje de arme tak van de familie 't Gooi.

We zijn ooit wezen kijken voor scholing en opvallend was destijds dat school de 'Erfgooiers' een maximum had aan zorgleerlingen, dat mocht toen nog en dat de scholengemeenschap op de Huizermaat daar veel meer open voor stond en er ook wat mee kon. De directeur destijds had zelf een beperking en ook diverse mensen die ik sprak waren daar tevreden over. Rijkere mensen deden hun kinderen elders op school, In Bussum bijvoorbeeld of ergens op een Luzac.

Je zou zelf even moeten 'buurten'. Sommige buurten zijn echt pittoresk, vooral in de oude binnenstad, sommigen luxe en royaal met prullebakken speciaal voor de hondenpoep, een grote 'middenmoot' van gezinswoningen en laagbouw aan portiekwoningen, vrijgevestigde huur maar ook rijen wat verpauperend sociale woningbouw. Heel divers eigenlijk voor zo'n kleine stad.

AnneJ schreef op 18-03-2021 om 15:45:

 Sommige buurten zijn echt pittoresk, vooral in de oude binnenstad, sommigen luxe en royaal met prullebakken speciaal voor de hondenpoep, een grote 'middenmoot' van gezinswoningen en laagbouw aan portiekwoningen, vrijgevestigde huur maar ook rijen wat verpauperend sociale woningbouw. Heel divers eigenlijk voor zo'n kleine stad.

Prullebakken voor hondenpoep heeft toch niets met luxe te maken? Die horen toch overal te staan?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.