Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zoe

Zoe

05-11-2010 om 10:06

Worcestershire sauce en Tabasco sauce

Hele rare vraag, maar was net voor bovenstaande producten hier bij de C1000. Ik kon ze niet vinden, vroeg het aan het personeel. Met 3 man hebben ze mij geholpen, maar helaas niet gelukt! Het lijken mij toch niet zo'n rare producten? Of wel?

Nu zitten er hier in de buurt wel meer supermarkten, maar heb weinig trek die allemaal af te klepperen. Daarom: waar kopen jullie je worchestersauce en tobasco???

Thanx alvst

Zoë

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

05-11-2010 om 10:12

Bellen?

Het lijkt mij dat Albert Heijn dat wel in het assortiment heeft. Ik zou wel eerst even bellen, met dit weer voor niets naar de supermarkt zou ik niet vrolijk van worden ))

Zoe

Zoe

05-11-2010 om 10:16

Petr@

bellen...daar heb ik niet aan gedacht....stom. Had ook al zoiets van, heb vandaag de auto niet dus moet fietsen en om me er nou nat voor te laten regenen.....gaat de lol er snel af.

In de winkel zelf:

bellen lijkt me goed, zeker met dit weer. Maar volgens mij hebben de meeste niet-buurtwinkels beiden wel. Tabasco staat bij 'mijn' AH op de bovenste plank, bij de mosterd en zo in de buurt. Het flesje zit in een doosje - daar moet je dus naar zoeken. Worcestersaus koop ik nooit, maar zou ik ook daar in de buurt zoeken.

Zoe

Zoe

05-11-2010 om 14:01

Heb het

gebeld en bij Appie wisten ze gelijk waar ik het over had en konden mij aan de telefoon vertellen waar ik het in de winkel kon vinden!
Net me maar nat laten regenen, maar heb het!

Gr Zoë

Petr@

Petr@

06-11-2010 om 16:54

Recept?

Is dat toevallig voor een hartige taart? Dan wil ik graag het recept!
(Jáááren geleden een lekker recept gehad waarin beide sauzen inzaten, maar kwijt geraakt)

Recept lidwientje

Dat klinkt heel lekker!

Mmmm

ga ik proberen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.