Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

+ Brunette +

+ Brunette +

20-10-2014 om 20:31

Wordt een witte telefoon snel smerig?

Mijn zwarte draadloze telefoon is aan vervanging toe. Inmiddels heb ik veel meubels vervangen en zou een witte telefoon mooier staan. Maar ziet die er eerder vies uit? Of valt dat wel mee?

mwah

Ik had heel vroeger een heel lichtgrijze. Kan me niet herinneren dat die erg vies werd, maar als die smoezelig werd dan volstond een lapje met een klein beetje schoonmaakmiddel om de viezigheid eraf te poetsen.
Maar goed, ik heb een vrij hoge vuildrempel.

Ik vind strak zwart trouwens vaak bijna net zo besmettelijk als strak wit (ik heb dan ook gemarmerd linoleum en een gespikkeld zwart aanrecht).

Groeten,

Temet

Half a twin

Half a twin

20-10-2014 om 21:39

Net zo snel

Wit is net zo snel vies als wit, alleen zie je het op mat zwart minder snel maar het vuil zit er wel.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-10-2014 om 22:16

Hier niet

Ik heb een witte telefoon en daar haal ik af en toe een billendoekje over. Zo gebeurt en de telefoon is nog steeds wit. Het is wel een glad toestel, misschien dat in een "ruwe" meer vuil blijft zitten?

Astrid

Astrid

21-10-2014 om 12:27

hier ook een witte

Hier ook een witte telefoon, een glanzende en die zit in een hoesje. Heb m nog niet afgenomen in 9 maanden, behalve het beeldscherm met een glad microvezeldoekje wat ik ook voor mijn bril gebruik

+ Brunette +

+ Brunette +

21-10-2014 om 21:34

Hygiëne versus esthetiek

Half a twin, ik sta maar niet te veel stil bij de hoeveelheid oorzweet en vingervet die na al die jaren onzichtbaar op mijn zwarte telefoon heeft genesteld. Ik ga denk ik toch een witte kopen, wel een gladde want die is kennelijk beter schoon te houden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.