Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yes, de lente komt eraan.

Gisteravond, toen ik nog even buiten aan het rommelen was, kwam 'ons' zwaluwpaartje aan van de winterstop!!
Waw, wat een heerlijk gezicht was dat!! Nu kan de lente echt beginnen...
Geniet ervan vandaag!!
(Moest het ff kwijt!!)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mea Proefrok

Mea Proefrok

14-04-2013 om 09:41

Wow

Dat is inderdaad erg leuk! Hier al dagen twee verliefde pimpelmezen in de struiken onder ons raam. Ook erg schattig.

Leuk!

Helaas bij ons 3 merels "ontnest". Met pijn in mn hart maar ja...ze waren in de aanbouw(overdekt stuk tuin met muren en met glazen pui) aan het nestelen en ik zag al helemaal al die jonkies zich te pletter vliegen tegen die ramen.
Maar oei wat deed t zeer toen ik de pui dicht had gedaan(die eigenlijk altijd een stukje openstaat) en een van de merels eraan kwam met allerlei rommeltjes in zn bek. Heen en weer huppend voor het raam zo van: he, hier moet ik toch in...
Als troost de hond flink geborsteld kunnen ze met al die haren een warm nestje bouwen in de kale boom.

Koolmees met nesteldrang

Het gras en mos in mijn voortuin werd geplunderd door een koolmees. Zijn snaveltje zat vol met een pluk groter dan het vogeltje zelf. Hij vloog er heel ver mee weg!

Ojee

Hier had mijn kat haar eerste musje te pakken dit jaar :/
Ik ga haar een belletje omsnoeren, want er zijn hier veel vogeltjes bezig in de struiken en bomen. Juist zo leuk, middenin de stad..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.