Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marieke

Marieke

12-10-2010 om 10:09

Yunoo, digitaal huishoudboekje

Wie heeft hier ervaring met Yunoo, een gratis digitaal huishoudboekje. Je kunt je bankafschriften van het hele jaar automatisch inlezen.
Ik heb net een account aangemaakt en vanaf 1 januarie laten inlezen, maar er zit ook nogal wat handwerk bij. Zo op het eerste gezicht ben ik enthousiast. Ik ben benieuwd of hier mensen al langer mee werken?
Marieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

12-10-2010 om 10:36

Als juf dat graag wil

... dan doet ze het toch lekker zelf? Ik zou de spullen gewoon ongewassen in de tas laten zitten totdat jij vindt dat het gewassen moet worden.

Puck

Puck

12-10-2010 om 12:06

Oeps

deze posting hoort natuurlijk in het draadje hierboven.

Asa Torell

Asa Torell

12-10-2010 om 12:34

Haha puck (ot)

Ik las de titel van jouw posting en van de draadstart, en dacht: jee, zijn er nu ook al juffen die willen dat je een digitaal huishoudboekje gaat bijhouden om op school te laten zien? Het moet toch niet gekker worden.

Puck

Puck

12-10-2010 om 12:51

Lol asa (ook o.t., sorry marieke)

Ja, en dan kan juf gelijk kijken hoeveel fruit je wekelijks koopt en hoe hard je wasmiddel voor de sportkleren gaat. LOL

Nasha 1st

Nasha 1st

12-10-2010 om 14:18

Marieke, ik wel ervaring

maar ik vond het niet prettig. Inderdaad, ik moest nog veel dingen handmatig doen. En koos ik per ongeluk een verkeerde post op een bepaald rekeningnummer, dan is dat meteen voor alle gelijke afschrijvingen met dat rekeningnummer, dus klopt het nog niet. Ik ga voor het aloude schema van Claudia. Ook handmatig, maar wel overzichtelijk....

Marieke

Marieke

13-10-2010 om 22:38

Yunoo verliest het van claudia

Slechts een ontevreden gebruiker hier op OOL. Ik ga het toch nog even volhouden, omdat de methode Claudia bij ons niet blijkt te werken.
Nasha bedankt voor je reactie. Helpt het schema ook om minder uit te geven?
Marieke

Nasha 1st

Nasha 1st

13-10-2010 om 22:58

Nog niet helemaal zoals ik zou willen

maar dat ligt aan mij en niet aan het schema. Met Yunoo zou dat ook niet anders worden....ik ben hardleers

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.