Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

12-03-2010 om 13:07

Zaaltje voor 50 a 60 mensen noord-holland

Ik heb 7 april een zaaltje in Zuid-Holland nodig en 8 april een zaaltje nodig in Noord-Holland, beetje centraal in Noord-Holland (maar niet in Amsterdam)

Het mag niet duur zijn en ik heb het nodig voor 50 a 60 mensen voor allebei de avonden van van 1900 tot 2100 uur
Er moet ook plaats voor een beamer zijn, maar die hoeft niet perse aanwezig te zijn.

Weet er iemand nog een aula, voetbalkantine of gymzaal die beschikbaar zou zijn.
Ik zou erg geholpen zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inwoner van Pijnacker-Nootdorp

Inwoner van Pijnacker-Nootdorp

12-03-2010 om 13:26

In onze gemeente

Kerkelijk centrum in Delfgauw, Ontmoetingskerk in Pijnacker, CulturA in Nootdorp. Sportzalen en kantines wordt lastig rond deze tijd lijkt me, die zijn dan in gebruik. Onze basisschool wordt trouwens ook vaak 's avonds verhuurd aan derden, zit zo'n centrale hal en daar heb je yoga, danslessen etc. Dus ik zou gewoon eens de dichtstbijzijnde basisschool binnen lopen om te vragen of dat kan.

Henriette123

Henriette123

12-03-2010 om 16:42

Wijkcentra amstelveen

In Amstelveen kan je als particulier een zaaltje in een buurtcentrum huren via cardanus.
Google op cardanus, en je vindt verdere informatie.

kaatje43

kaatje43

12-03-2010 om 18:24

Heemstede

Aan de Herenweg zit misschien iets voor je. De prijzen vallen mee. http://www.casca-heemstede.nl/verhuur.html

kien

kien

12-03-2010 om 21:36

Kiki

Als je toch kijkt bij Casca in Heemstede (zie kaatje43 hierboven) dan kan je ook even kijken bij Het Honk.

Kien

Fraz

Fraz

12-03-2010 om 22:04

in een verzorgingstehuis. Bij degene waar ik werk wordt 's avonds wel eens de grote zaal verhuurd voor een cursus oid.

Hanne.

Hanne.

13-03-2010 om 22:10

Clubhuis

Deze vereniging verhuurt z'n clubhuis ook. (Tarieven zijn gunstig, maar je moet wel drank bij ze afnemen als je wat wilt drinken tenminste)

www.watervrienden-haarlem.nl

Kiki

Kiki

16-03-2010 om 21:32

Dank jullie wel

ik ben inmiddels voorzien.
Ik zit in Haarlem in het van der Valkhotel

Dat was ook niet al te duur en daar was parkeerplaats zat

Maar hartstikke bedankt voor jullie tips

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.