Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

marte

marte

21-09-2012 om 13:48

Zaandam parkeren damloop

Zondag loop ik om 10.40 mee met de damloop. Ik moet echt met de auto. Kun je überhaupt nog in buurt van sporthal Vang parkeren? Wie heeft gouden tip?

Marte

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

21-09-2012 om 17:32

Vooral niet in zaandam willen parkeren

je kunt er niet in komen en je kunt er niet weg, dat hele gebied is afgesloten voor verkeer, alleen bewoners krijgen een vergunning. En dan nog doe jer meer dan een uur over om zaandam uit te komen!

Beter kun je je auto in bv purmerend of uitgeest neer zetten en het laatste stuk met de trein.

En in amsterdam noord?

zoon loopt de kidsrun in a'dam noord, is daar wel te parkeren? Volgens mij is dat met ov lastig te bereiken?

Gr Lionne

Niemand?

Weet iemand raad???

amk

amk

22-09-2012 om 21:19

A10

is wel te doen, als je er maar niet af hoeft. De loop gaat door de ij-tunnel en dat deel is afgesloten, maar verder heb je er geen last van.
Zaandam en Amsterdam centrum zijn niet bereikbaar.

amk

amk

22-09-2012 om 21:21

Lionne

dit is het eerste jaar dat de kidsrun in Amsterdam Noord gehouden wordt. Daar parkeren kan dus wel eens moeilijk worden. Zeker als daar ook de busroute voor het pendelvervoer langs loopt (die route is ook afgesloten)
Staat er geen info over parkeren in het informatieboekje dat bij de inschrijving hoort?

Viel mee amk

bedankt amk, we zijn toch maar met de auto gegaan maar het viel dik mee, parkeerruimte genoeg. De "grote loop" kwam langs (een uurtje na de finish van de kidsrun), dus ik heb de snelste lopers gezien! Mooi hoor!

Gr Lionne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.