Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Eva

Eva

12-04-2011 om 22:23

Za.avond parkeren de la mar theater?

We gaan op een zaterdagavond naar het De La Mar theater? Iemand nog tips waar je (op loopafstand) voor het parkeren niet de hoofdprijs betaalt?

Ik weet dat je met de tram goedkoper kunt (Buitenveldert), maar krijg manlief vast niet zover ....

Bedankt voor alle tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

ik zou gewoon parkeren in europark op de marnixstraat en de rekening voor lief nemen. Of toch met het openbaarvervoer.

liora

liora

12-04-2011 om 23:15

Nou

Tarief centrum is 5 E, en op loopafstand buiten het centrum 4 E per uur. Dus dat verschil is zo klein dat ik dan gewoon zou parkeren waar ik plek zie.

Margriet*

Margriet*

13-04-2011 om 16:15

Tram 1 nemen

en je auto rond de Lelylaan parkeren. Ben je redelijk snel voor de deur van het la Mar. En scheelt je veel parkeerkosten. En nee parkeren in NW is niet eng mits je geen waardevolle spullen laat liggen. Voordeel van de Lelylaan is dat je zo weer op de ring zit.

Margriet*

Margriet*

13-04-2011 om 20:22

Holden

Er staat zaterdagAVOND, na 19.00 uur hoef je bij de Lelylaan niet meer te betalen.

Eva

Eva

16-04-2011 om 22:45

Nog een vraag.....

Dank voor jullie reakties en tips. Voor het geval manlief (en overigens vrienden van ons die wellicht wel willen lopen/trammen) toch verder weg wil parkeren heb ik nog een vraag. Wij zijn meer op Amsterdam Zuid gericht (komen ook uit het zuiden). Kan je op zaterdagavond na 19 uur (of evt. eerder) ook in de Beethovenstraat e.o. gratis parkeren?
Dat is dan wellicht een betere optie dan de Lelylaan.

Vanaf de Beethovenstraat (of beter vanaf de Apollolaan of net ten noorden daarvan - scheelt denk ik een strip?) kunnen we toch ook een tram rechtstreeks naar het Leidseplein nemen?

klaver

klaver

17-04-2011 om 12:35

Zuid

Je moet dan ten zuiden van de Stadionkade gaan staan. Lijn 5 komt daar ook en gaat inderdaad rechtstreeks naar het Leidseplein. Overigens kun je in Amsterdam niets meer met een strippenkaart ('scheelt een strip'). Een enkeltje kost 2,60. Je kunt ook van te voren een OV-kaart aanschaffen; dan ben je voor ca 1 euro p.p. bij het De La Mar.

Wacht even met die chipkaart!

Bij kaartjes van de Stadsschouwburg zit gratis vervoer met het GVB (heen en terug) vaak bij het kaartje inbegrepen en het zou mij niet verbazen als dat ook het geval was bij kaartjes van het De La Mar. Kijk dus even op je kaartje of daar iets opstaat van " + GVB" ofzo.

Ik vermoed dat er een actie gaande is om de fietsenoverlast op het Leidseplein terug te dringen, vandaar die GVB-bonus. Anders kan ik het niet verklaren, het Tropentheater en de Kleine Komedie hebben dat namelijk niet.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.