Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zacht rekbaar nachthemd.

Rare titel denk ik maar ik zal t uitleggen:
Ik heb 2 jaar geleden bij de Hema een heerlijk nachthemd gekocht wat extreem rekbaar is, superzacht met lange mouwen. Gewoon zwart....en nu helaas aan t eind van zn leven....
Ik heb het labeltje toen eruit geknipt dus ik weet niet precies van welke stof het is gemaakt, ik gok viscose met elastan of zo?
Nu ben ik al tijden op zoek naar een nieuwe MET lange mouw en daar zit dus het probleem, het lijkt wel of iedereen met korte of zonder mouw slaapt. Ik slaap op mijn buik met mn armen omhoog dus wil wel graag lange mouwen in de winter. Ik wil dan ook geen knopen aan de voorkant want dan heb ik de halve dag nog een afdruk staan
Wie weet er een adres waar ik zou kunnen kijken? VenD,Hema,Hunkemoller,Primark ( die veel zachte spullen heeft maar niks met lange mouw) hebben ze niet.


Lou

Lou

20-12-2014 om 00:12

trui

Ik heb dezelfde voorkeur en dus ook hetzelfde probleem als jij. Ik slaap in extra lange zachte elastische longsleeves. Nu heb ik er eentje van Didi en eentje van Esprit. Allebei vind ik ze nog net iets te kort maar betere heb ik nog niet gevonden. De fijnste die ik had heb ik zo lang gedragen dat de gaten erin vielen, ik heb hem weggegooid en weet niet meer van welke winkel die was. Het was een positiejurk, weet ik nog, dus in die afdeling kun je ook nog kijken

Wikka

Wikka

20-12-2014 om 02:05

goedkope dagkleding

Hmm, heb je met een nachthemd met lange mouwen dan geen last van koude benen?!

Ik draag in de winter het liefst een wijde soepele katoenen of viscose pyjamabroek met daarboven een t-shirt of nachthemd met lange of korte mouwen (afhankelijk van temperatuur).
Zachte t-shirts met lange mouwen zijn natuurlijk niet moeilijk te vinden.

Ik heb een katoenen nachthemd met lange mouwen een keer van mijn moeder gekregen. Ik vind het eigenlijk een onding, omdat de benen bloot zijn maar de mouwen lang. Te koud voor de winter, te warm voor de zomer. Met pyjamabroek eronder is het meestal weer te warm...

Is het voor jou misschien een idee om te kijken naar een goedkope tuniek of jurkje met lange mouwen, van zachte stof? Bij Hema of H&M of zo? (Dus niet op een nachtkledingafdeling.)
Ik draag sommige goedkope dagkleding ook 's nachts.

Knutselkei

Knutselkei

20-12-2014 om 15:50 Topicstarter

ik ben lang

dus longsleeves, truien en een tuniek vind ik te kort Die hangen bij mij net op mn billen of in het uiterste geval halverwege en ik wil wat langer. Een jurkje met lange mouwen, daar zou ik eens naar kunnen kijken, was ik nog niet opgekomen.
Nee ik heb zelden koude benen want die liggen onder t dekbed en mn armen niet. Een pyjama broek heb ik wel, nou ja zo'n loungebroek zeg maar van hele zachte stof maar ik beweeg denk ik te veel want de pijpen gaan dan draaien of tot boven mn knie...en dar word ik dan weer wakker van. Dus een broek heb ik nooit aan. Ik zag op de website van de CenA dat ze lange mouwen en zachte stof zouden hebben dus ik op pad....hebben ze niks!!!

Barvaux

Barvaux

20-12-2014 om 16:04

grappig

Ik lig op precies dezelfde manier en alleen in hoogzomer draag ik wel eens een lang shirt. Ik heb veel liever een pyjama en dan met korte of lange pijpen afhankelijk van de warmte. Zo'n lang shirt stroopt op tot ergens rond mijn buik, vind ik dus niet prettig. Een kort shirt stop ik in mijn broek.

Moni

Moni

20-12-2014 om 16:14

Lilian

C&A heeft op de website meer dan in de winkel. Ik zou online bestellen. Kun jij gelijk van alles proberen. Terugsturen is simpel

neteret mut

neteret mut

24-12-2014 om 15:36

grappig

hoe verschillend mensen zijn. Ik draag altijd een lang nachthemd en ik kan geen vinden die mij lang genoeg is. Heb daarom nu van 2 oude de onderkant afgeknipt en aan 2 nieuwe gezet. Het is geen gezicht maar ik heb mijn lange nachthemden, mijn benen blijven warm. Lange mouwen is wel fijn maar minder een noodzaak. Een broek draag ik nooit, heb al mijn hele leven iets tegen broeken/ panty's/ maillots enz.

amk

amk

24-12-2014 om 20:38

lingerie winkels

die hebben ze vaak als bij product in het assortiment. Livera heeft ze.

amk

amk

24-12-2014 om 20:39

o, en

kijk eens op nachtjaponnen punt nl

neteret mut

neteret mut

24-12-2014 om 23:20

amk

gekeken op nachtjaponnen en daar is een enkele lang genoeg naar mijn smaak maar dan in flanel of viscose (ik ben kieskeurig en wil alleen tricot/ t-shirtstof) en livera heeft geen zin omdat ik in Belgie woon en ze niet naar Belgie versturen (kon ook niet hoelang de nachthemden zijn, op de foto's lijken ze me niet lang genoeg). Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik eens een keer in NL ben en de winkels open zijn (en dan ook nog tijd heb om te gaan winkelen)

amk

amk

24-12-2014 om 23:50

zelf maken?

zo moelijk zijn ze niet, zeker niet als je een oude hebt en die uit elkaar haalt. Kun je 'm gelijk net zo lang maken als je wilt.

Knutselkei

Knutselkei

26-12-2014 om 17:00 Topicstarter

hij is wel lang hahha netered mut

maar ik wil liever niet alleen katoen.Wel prachtige print whahhaha.

Lynna

Lynna

27-12-2014 om 09:32

Modal

Ik heb een heerlijk zacht comfortabel nachthemd waar modal in verwerkt zit. Misschien is dat iets voor jou?

Vakantieganger

Vakantieganger

28-12-2014 om 07:33

en zoiets (2) ?

bij zowel laredoute uk en be heb ik ook hele aardige nachthemden gezien.
http://www.laredoute.co.uk/long-sleeved-nightshirt-with-slash-neck-80-cotton/prod-324503117-754214.aspx
http://www.laredoute.be/chemise-de-nuit-en-maille-velours/prod-324503144-754314.aspx

Lijkt me dat in omringende landen meer nachthemden worden verkocht dan hier. Ook in Indiase webshops trouwens, fantastische hemden tot aan de grond zo lang! Maar geen shipment naar europa.

Nu stop ik met zoeken naar nachthemden.
Doei.

Knutselkei

Knutselkei

28-12-2014 om 12:25 Topicstarter

ik ga weer kijken

naar de tips,dank je!!

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 12:39

hmm

Als dat plastic (polyesther) hoef ik echt niet in mijn nachtkleding hoor! Ik kies juist voor 100% katoen.

neteret mut

neteret mut

28-12-2014 om 13:16

maar barvaux

als er staat "100% pure cotton" waar zit dat polyester dan? Dit is ieg 1 van die bijna laatste link, kan best dat er ook wel opstaan met minder katoen. Er staan er genoeg op die aan mijn wensen voldoen. Dank voor de link

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 13:23

neteret mut

TS WIL dus geen 100% katoen en dan kom je dus op dingen als gedeeltelijk polyester toch?

neteret mut

neteret mut

28-12-2014 om 17:51

je hebt gelijk

ik zocht meer achter je opmerking, ten onrechte en onnodig

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 17:59

neteret mut

Maar jij bent de topicstarter toch niet? Je hebt het nu over jouw wensen maar daar reageerde ik dus niet op

neteret mut

neteret mut

28-12-2014 om 21:13

daarom was

mijn reactie ook te snel en onnodig

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 23:28

oh ok

Nu begrijp ik het helemaal, ik dacht dat je misschien toch dezelfde persoon was

Knutselkei

Knutselkei

29-12-2014 om 12:09 Topicstarter

nee hoor want dat ben ik

Ik heb op zich niets tegen hele zachte katoen zonder naden/knopen etc maar omdat ik erg lang ben krimpen die vaak tot "net niet fijn kort" lengte. Dat wil ik dus niet,superlang hoeft ook niet hoor,maar tot halverwege mn bovenbenen is wel prettig. Ik had dit nachthemd toen gekocht bij de HEMA en hoopte daar dus steeds weer een andere tegen te komen.

Puck

Puck

01-01-2015 om 14:51

geheel o.t.

2 jaar oud en dan al helemaal aan zijn eind? Dan wil ik niet weten geloof ik wat jij allemaal uitspookt in je nachtjapon, maar ik doe veel langer met mijn pyjama's

amk

amk

01-01-2015 om 21:31

puck

hangt er sterk vanaf hoeveel pyamaas je hebt en hoe intensief je ze dus gebruikt. Er zullen ook verschillen zijn in wassen en drogen die het verschil in levensduur verklaren.

Puck

Puck

02-01-2015 om 14:31

AMK

Gelukkig, jij komt met logische verklaringen die ik als beelddenker wel aan kan haha.
Overigens zag ik vandaag bij Hünkemuller een rek met nachthemden, met lange mouwen buiten hangen, weet niet of het het zachte stofje is dat TS bedoelt, maar zagen er wel lekker zacht en comfortabel uit.

Knutselkei

Knutselkei

02-01-2015 om 14:41 Topicstarter

whahha... nee hoor puck

Ik doe geen rare dingen in mn nachtponneke dit is hele zachte dunnen stof en ik zie dat ie doorzichtiger gaat worden op sommige plekken. Hij moet wel in de droger anders krijg ik helemaal jeuk, dus slijt wel harder. Volgende week zal ik weer eens op pad gaan.

amk

amk

02-01-2015 om 15:09

Puck

en nu zie ik beelden die ik niet wil zien... haha.

marie

marie

02-01-2015 om 16:07

contact opnemen met Hema?

Misschien kun je contact opnemen met de Hema om te vragen van welk materiaal het nachthemd gemaakt was?

Knutselkei

Knutselkei

27-01-2015 om 18:46 Topicstarter

het materiaal was....

Modal! ik heb er ondertussen 1 besteld. Net binnen .... lang genoeg en helemaal zacht....ben helemaal blij. Gauw nog meer bestellen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.