Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pooh bear

pooh bear

29-10-2013 om 15:15

zachte badjas

Mijn dochter van 12 wil voor haar sinterklaas graag een hele zachte kleurige badjas. Weet iemand waar ik die kan kopen?
Ik heb bij de C&a en de H&m gekeken maar die eerste had het bij ons helemaal niet (waarschijnlijk is onze c&a te klein.) en bij de h&m waren ze niet zacht en kleurig genoeg.
Weet iemand waar ze mooie badjassen verkopen?

pooh bear

pooh bear

29-10-2013 om 15:17

maat

Ze kan de grootste kindermaat of de kleinste damesmaat aan.

Vera*

Vera*

29-10-2013 om 15:40

badstof of pluizige fleece

Wil je dochter een badjas van badstof of van (pluizige) fleece? Voor mijn dochter heb ik online gekeken en bij de V&D hadden ze leuke kleurige in fleece. De C&A had (online) leuke in badstof.
Je kan dat weten door naar het materiaal te kijken, als er katoen in zit is het badstof.
Ik heb wel in kindermaten gekeken.

pooh bear

pooh bear

29-10-2013 om 15:53

ben gelijk gaan kijken

Ik denk dat Fleece het zachts is. Ik zag bij de V&D online een paar hele mooie van Frendz Helaas gaan die allemaal niet verder dan maatje 128.
Er was er een van Soho die ging tot maat 158/164 dat zou misschien net gaan maar ik heb liever een maatje groter. En de dames badjassen zagen er een beetje saai uit.

Bij de action

Bij vlagen hebben ze deze bij de action voor een prikkie.

Farasha

Farasha

29-10-2013 om 16:51

Budget?

Googlen op "kleurige badjas" levert mooie plaatjes op, maar soms wel (erg) aan de prijs. Kwist niet dat je daar zoveel geld aan kunt uitgeven....

http://www.pipstudio.com/nl/bad?gclid=CInwpI2xvLoCFcdZ3godl1UAFQ (leuk, maar krankzinnig duur)
http://www.zalando.nl/dames/?q=badjassen&sc=false (wisselend)
http://www.badjasparadijs.nl/ (veel)

Fiorucci

Fiorucci

29-10-2013 om 18:15

V&D

V&D heeft vaak wel zachte, maar wel prijzig. Fleece vind ik minder fijn persoonlijk, maar dat is een kwestie van smaak.

zeeman ,big bazaar,wibra of action

hebben vaak wel van die fleecebadjassen. dochter heeft er 1 met hartjes van de Primark of zo?

Yura

Yura

30-10-2013 om 09:14

Primark

Mijn dochter en ik hebben elk een heerlijk zachte van Primark. Maar goed die zit niet overal in Nederland natuurlijk.

Puck

Puck

30-10-2013 om 09:31

Idd

Primark...

Molleke

Molleke

30-10-2013 om 12:06

Bij de zeeman heb ik ze gezien

In een paar verschillende printen en superzacht

pooh bear

pooh bear

30-10-2013 om 14:37

Gelukt!!

Vanmorgen ben ik even naar de primark geweest. Die zit hier wel een stukje rijden vandaan. Maar ik was er nog nooit geweest dus dat gaf me gelijk reden om daar eens te gaan kijken.
En daar had ik een heerlijk zachte fleece badjas gezien. Voor een leuk bedrag. De badjas is alleen niet erg kleurig. Hij is crème kleurig. Maar dat moet dan maar. Ik heb gelijk een leuke pyama van hetzelfde spul gekocht.
Overigens heb ik me wel flink verbaasd in die winkel. Ze hadden heel veel het was ontzettend druk en iedereen vouwde alles maar uit om het daarna gewoon uitgevouwen weer terug te gooien.

Pooh Bear

iedereen vouwde alles maar uit om het daarna gewoon uitgevouwen weer terug te gooien

(gewoon meedoen met de rest, als je zoon of dochter nog een bijbaantje zoekt

...groot voordeel voor scholieren, die vouwen alles weer op daarna...

was bij de action vandaag

en daar waren ze in de aanbieding met allerlei printjes, kindermaten rond 6-7 euro ,volwassen 8,5 geloof ik.

Yura

Yura

31-10-2013 om 15:55

Primark

Ja haha dat is een hele ervaring he die Primark. Je moet eigenlijk ook 's ochtends om half 9 naar de Primark gaan dan is het te doen. Dan neem je een hele stapel kleding mee in 2 maten en gaat thuis passen (bij de pashokjes staat namelijk ook zo vroeg al een enorme rij) en de volgende dag breng je de helft weer terug. Dat is de gebruiksaanwijzing voor de Primark . Maar er worden in rap tempo meer vestigingen geopend dus wie weet is het over een paar jaar heel anders. Was vorige week in een vestiging in Engeland en daar is het gewoon een normale rustige winkel.

pooh bear

pooh bear

31-10-2013 om 20:56

passen

Ik heb geen zin om het thuis te passen want die winkel is niet bij ons in de buurt.
Gelukkig past een badjas bijna altijd wel en is de maat van een pyjama ook niet echt heel erg belangrijk.

Ik vond trouwens ook dat ze een hoop vreemde producten hadden zoals hele pakken van fleece in de vorm van een koe of rendier enz in volwassen maten.

Fiorucci

Fiorucci

31-10-2013 om 21:05

haha pooh beer

Dat zijn zgn. onesies. Hier zijn jonge meiden er gek op, ik heb er vandaag een gekocht voor mijn dochter, een kat! Varken, zebra, panda, koe, van alles hebben ze.

ja daar liggen ze bij ons altijd om in een deuk

Die pakken idd! Tieners van mijn vriendin hebben er allebei 1 als pyjama, hier zien ze ze meer als carnavalspak

patrica1966

patrica1966

31-10-2013 om 22:02

rendier en hond

dochters hebben hier een rendier en hond. Gebruiken ze als huispak/pyjama.
Jonge meiden zijn er idd helemaal gek van. Dochter gaat binnenkort met vriendinnen naar de primark met als doel allemaal zo'n pak te kopen.

pooh bear

pooh bear

01-11-2013 om 07:21

Haha

Dus misschien had ik ook z'n pak meepraten nemen voorin puber. Ik had ze nog nooit eerder gezien.

Yura

Yura

01-11-2013 om 13:43

Terugbrengen en onesies

Nee terugbrengen is niet handig als je ver weg woont inderdaad, dat is meer iets voor degenen die dichtbij wonen.
Dochter heeft een giraffenonesie, hier thuis wordt ze voor gek verklaard, maar ik begrijp inmiddels dat dat heel normaal is Vanmiddag gaat ze met een hele groep vriendinnen, gaan ze er allemaal 1 kopen. Ze neemt er ook 1 voor mij mee, maar dan met een Noorse truienmotief, een giraf of een pinguin vond ik wat overdreven voor een 40 plusser. Die Noorse trui eigenlijk ook, maar ze was nogal overtuigend

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.