Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

21-06-2010 om 21:42

Zakelijke kleding, kleine maat

Ik heb sinds kort een adresje waar ik spijkerbroeken kan kopen in maat 25/26. Ik ben naar hen doorverwezen door de winkel waar ik normaal kom, want zelf was ik er nooit binnengelopen (zo'n jonge boetiek met harde muziek). Nu ben ik nog op zoek naar winkels waar ze zakelijke kleding verkopen in maat 32. Weet iemand een adres? Liefst online, of in regio Leiden/Haarlemmermeer/Haarlem.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

22-06-2010 om 07:36

Heine

Heine is een chique Duits postorderbedrijf waar je echt mooie zakelijke dingen kunt krijgen, ook in mt. 32. Je kunt heel handig selecteren op maat, zodat je alleen kleding in je eigen maat te zien krijgt. Wel even door het soms hoge Duitsgehalte heenkijken, er zijn kledingstukken bij die je hier nooit zou zien hangen in een winkel maar ook een paar fantastische watertanderige yummie kledingstukken (niet goedkoop).

Een rondedansje vic!

Ik zou eerst een rondedansje doen Vic. Ik zou een moord doen voor zo'n maat.

Maar nu je vraag; bij de Zara heb je de laatste tijd vaak wat leuke broekpakken hangen en als je maat XS neemt en gezien het feit dat het spaans is zou het volgens mij wel moeten passen.

Dorry

Annet

Annet

22-06-2010 om 22:56

Dorry1

Ik vind een rondedansje toch wat overdreven. Mijn dochter van 12 heeft jeansmaat 24-25 met een volwassen lengte. Dat valt al niet mee. Maar voor een volwassen vrouw is dit echt lastig. Deze maat is echt smal.
Dochter past overigens niet in de broeken bij Zara (kleinste maat), wel in de bovenkleding. Dus ik vermoed dat Vic hier ook niet inpast.

Vic

Vic

22-06-2010 om 23:09

Zara

Ik heb eens rondgekeken op internet. Zara heeft wel een online shop, maar die werkt niet met mijn browser. Ik ken het merk helemaal niet, want de winkels zitten allemaal ver weg. Wat voor soort kleding hebben ze? Bij Heine heb ik niet echt iets gevonden in maat 32. De leuke rokjes waren allemaal vanaf 34, en dat is echt veel te groot. 'Normale' winkels willen me wel eens naar de kindermaten verwijzen, maar daar pas ik dan weer niet in. Ik heb een normaal vrouwenpostuur, maar dan overal wat centimeters smaller

Yta

Wat zijn jouw ervaringen met Heine qua bestellen en evt. retour doen?

Groetjes,
Vonda

Biene M.

Biene M.

23-06-2010 om 06:59

Tjonge vic

Nou, ik benijd je niet hoor. Vroeger had ik maat 34 en daarin was al moeilijk kleding te vinden. Ik kocht vooral Italiaanse merken, maar aangezien ik tegenwoordig alleen nog maar naar 38 kijk weet ik niet of die nog steeds zo ruim in de kleine maten zitten. Heb je al bij Bennetton/Sisley gekeken?

Mango

die heeft ook wel leuke werkkleding, leuke pakjes etc en ook vanaf maat xs (32-34), boehoe mijn maat vroeger voordat ik kinderen had, nu wring ik mij met moeite in hun maat 36 en 38.

arghhhh ik moet nog 3 kilo van de zwangerschap maar dan nog komt mijn taille nooit meer in een maatje xs van Mango.

Moet het online?

Als ik jou was zou ik er een middagje winkelen tegenaan gooien. In Amsterdam zit in de Cornelis Schuyt een winkel voor vrouwen met een kleine maat. De website is extrasmall.nl geloof ik.

Vic

Vic

23-06-2010 om 21:05

Winkelen

Dat zijn goede tips. Bedankt. Ik heb besloten binnenkort toch maar eens te gaan winkelen (heb er een hekel aan). Manda, doe je ook kledingadviezen?

Amsterdam

Er is inderdaad een winkel in Amsterdam die vziw XXS heet, misschien is het wel dezelfde die Swaen noemt. Dat zou dan trouwens betekenen dat die winkel is verhuisd, want hij zat in het oostelijk havengebied (of misschien waren er twee vestigingen, dat kan natuurlijk ook).

Groeten,

Temet

Vic

heb je helemaal niet nodig, met zo'n figuurtje staat alles goed !

Ik denk wat wel leuk bij jou staat: een skinny broek, donkerblauw of donkergrijs met gekleurde riem, hakken eronder, vrouwelijk blousje of topje met een mooi getailleerd donkerblauw of donkergrijs jasje. En natuurlijk een mooie tas, ik vind een leren Tods tas wel bij je passen. Dan is het wel zakelijk/werk maar ook nog jong zonder hip te willen zijn.

Oh ja

en wat ook wel iets is wat snel mooi en zakelijk is: een aansluitende tricot wikkeljurk, 3/4 model in zwart met een grijze legging eronder en een leuk hemdje wat je net nog ziet in een kleurtje. Die draag ik regelmatig naar werkdingen. Met een paar mooie zwarte hakken.

Yta Chalne

Yta Chalne

23-06-2010 om 22:25

Vonda

Ik heb er alleen twee jurkjes van, en die heb ik gewoon gehouden. Die zijn namelijk fantastisch. Ik moet ze bewaken en beveiligen, anders gaan mijn puberella's ermee vandoor, en dat wil toch wel wat zeggen

ishtar

ishtar

24-06-2010 om 13:44

Vonda

ik bestel er regelmatig wat, en er gaat ook nog wel eens wat retour. Nog nooit problemen gehad. (itt andere postorderbedrijven...)

Henriette123

Henriette123

27-06-2010 om 18:28

Zara

Sinds kort zit er in Amstelveen een grote Zara,en heel veel andere chique kleding zaken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.