Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zal ik het doen? toch maar wel; uggs tip!

Tikkie link natuurlijk hier, met zoveel Uggs-haters en Crocs-fans en allerlei andere uitgesproken meningen.
Dat iedereen lekker moet kopen & dragen wat ze zelf wil moge duidelijk zijn.
Ik wil hier dan ook zeker geen voor/anti Uggs draadje starten, dat is al tot vervelens toe gedaan.

Mijn meiden zijn echte Uggs-fans. En, alhoewel ik ze grof vind en niet naar werk of zo zal dragen, als ik snel een boodschap moet doen schiet ik ze ook wel eens aan. Eerste paar is inmiddels 3 jaar oud en ziet er nog prima uit. Jongste wilde ook graag, maar ik vind ze nogal aan de prijs hier.
Heel lang rondgezocht en gelezen en kreeg uiteindelijk een geweldige tip; www.shopbop.com. Scheelt voor de halfhoge Uggs 100 euro (hier 190 euro, daar 140 dollar = ca. 93 euro). Hoge Uggs (hier 270 euro, daar 180 dollar).
Had ze binnen 3 werkdagen in huis.
Komt nog wel wat invoerrechten bij (bij mij rond de 40 dollar, maar ik had 2 paar). En - vooral - niks geen neppe, maar gewoon helemaal echt. Meteen maar onderhoudsspullen er ook bij besteld.

Vind je ze te lelijk voor woorden, vooral NIET bestellen dan . Vind je ze wel mooi/lekker warm of wat dan ook; dan wilde ik deze tip niet voor mezelf houden maar met de geinteresseerden delen!

En nu maar duiken voor alle criticasters.... nee toch hoop ik?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huh?

Geen uggs hater hoor (heb zelf twee paar, met hoge hak en een "lomp" paar Maar hoe kun je binnen 3 werkdagen Uggs de VS in huis hebben? Ik heb net van de week ook een paar uggs uit de VS ontvangen. Uggs met sleehak en open teen (geen laarzen dus). Van de bestelling tot het daadwerkelijk in huis krijgen zaten een kleine 3 weken. Ze hebben al anderhalve week bij de inklaring bij de douane gelegen. Overigens had ik ook een koopje. Ze hebben me 60 dollar gekost en 20 euro bij de deur. Als ik ze in Nederland had gekocht, zouden ze 140 euro hebben gekost. Het loont best om via ebay te kopen en het spul uit Amerika te halen. Gelukkig gaan wij deze zomer op vakantie naar de VS. Ik denk dat ik maar een extra koffer mee terug neem

Maxime.M

Maxime.M

01-10-2009 om 11:17

Nog een vraag

Hoi,

Oei, ik zie wel mooie daar (de roseberry boots) maar moet je dan neem ik aan vooruit betalen met creditcard? Ik ben altijd bang voor dit soort dingen, straks krijg ik niets toegestuurd en dan? Ze zijn wel een stuk goedkoper zo ja.

Maxime

Maxime

Als ik iets bestel via Amerika, betaal ik vaak met paypal (is ook per creditcard maar met paypal account). Je aankopen zijn meen ik tot 1000 dollar verzekerd mocht er 'onderweg' iets misgaan. Check anders even de voorwaarden van je creditcard. Tja, er zou iets mis kunnen gaan maar in al die jaren dat ik online per creditcard heb betaald is het bij mij nog altijd prima gegaan. Ik vind het trouwens wel een geweldige site!

(Janneke)

(Janneke)

01-10-2009 om 12:42

Kan hoor

Mijn vriendin bestelt altijd LEVI's broeken bij Amazon.com....3 werkdagen en ze liggen binnen.

Vraag me niet hoe het kan, maar echt waar.

Hillary

Hillary

01-10-2009 om 13:46

Vorig jaar

Ik heb vorig jaar ook besteld bij www.sheepskinshoes.com. Vond het wel eng ook hoor of het betrouwbaar was enzo, maar had echt op allerlei trefwoorden gegoogeld en was redelijk overtuigd. Alles is goed gegaan, alleen de douane duurde erg lang. Denk dat ze na 1 a 1,5 week in NL waren. Daarna lagen ze nog een week bij de douane. En Marith wij zijn afgelopen 2 jaar 2 keer naar New York geweest. Beide keren hebben we lege koffers mee genomen. Zelfs geen kleding om daar aan te trekken. We moesten dus wel gelijk gaan shoppen.

Maxime.M

Maxime.M

01-10-2009 om 14:06

Douane

Hoe werkt dat dan met die douane en hoe weet je dat ze daar een week liggen?

Groetjes
Maxime

Hillary

Hillary

01-10-2009 om 14:42

Track en trace nummer

Zodra het verstuurd is krijg je een track en trace nummer van de amerikaanse TNT, daarmee kun je op internet kijken waar het pakketje ligt. Al vrij snel kon ik zien dat bij "foreign customs" lag. Een week of twee gewacht en toen TNT Nederland gebeld (die de inklaring regelt), opeens had ik het toen een paar dagen later in huis. Ze konden mij wel vertellen wat ik bij moest betalen aan invoerrechten, dus ik zorgde dat ik dat contant had liggen. Als het wordt afgeleverd moet je dat bedrag contant betalen aan de TNT medewerker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.