Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

05-03-2012 om 18:53

Zalando (en stijl-vraag)

Omdat ik een lastige maat heb bestel ik veel kleding online. Nu ben ik een beetje uitgekeken op mijn vaste adres, en kwam er achter dat ze bij Zalando.nl veel keus in leuke kleding hebben. Hoe zijn de ervaringen met Zalando?
Heb ik ook nog een stijl-vraag. Bij Zalando verkopen ze het merk Mint & Berry. Is dat meer iets voor 38- of voor 12-jarigen? (Zowel dochter als ik hebben interesse, maar we gaan niet dezelfde kleding lopen).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ouwelijke dochter?

Het schijnt van een Berlijns designduo te zijn. Ik heb de kleding even bekeken op zalando en ik vind het er vrij klassiek met een vleugje vintage uitzien. Niet direct iets voor twaalfjarigen. Wat ga je doen als ze echt voet bij stuk houdt?

Chris

Prima

ik vind de service prima en snel, zorg wel dat je als je iets terugstuurt altijd het bonnetje bewaard van verzenden. Mijn pakketje is kwijt geraakt. Ik moest een formulier invullen en heb er een kopie van t bonnetje bij gedaan. Had mn geld zo terug.
Wat het merk betreft...mmm ik vind het echt niks voor een 12jarige( sorry dochter ) dus ik zou zeggen,leef je uit hahha!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-03-2012 om 21:35

Prima

Prima ervaring met Zalando.
En dat merk... lijkt mij persoonlijk niets voor een 12-jarige!

Stijl

Er zitten wel een aantal stukken bij die een twaalfjarige met een beetje uitgesproken stijl zou kunnen dragen, goed gemixt en gematcht, het laat me denken aan de meisjescollectie van Zara, dat is misschien ook leuk voor je dochter.

Vic

Vic

06-03-2012 om 19:07

Clo

Dankjewel! Mijn dochter ziet er altijd erg leuk uit (al zeg ik het zelf). Helaas grijpt ze tegenwoordig alleen nog spijkerbroeken uit de kast omdat 16 km fietsen in een jurk niet echt praktisch is.

Vic...nu korting!

op mint en berry via zalando.
code MINTBERRY3N

Vast en zeker omdat iedereen ging kijken haha. Kunnen we dat met de andere merken ook niet doen?

Ik heb ook nog 10 euro voor een zalando koper

wie wil de code hebben, het is een tegoedbon, volgens mij hoef je alleen de code die erop staat in te vullen. Ik zelf koop niet bij zalando.

ody

ody

06-03-2012 om 23:26

Geweldig

Net even naar aanleiding van dit draadje eens op dewebsite gaan kijken en tot mijn verbazing hebben ze heleboel kleding van lego. Ik gan hier iemand heel blij mee maken !!
Haha straks wil hij niks anders meer dragen ... Morgen samen maar eens kijken wat we kunnen bestellen ...

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Relithe

Relithe

09-03-2012 om 22:10

Mint&berry

Vind ik ook wel leuk, beetje vintage/tuttig, maar als je het hip combineert zie je er volgens mij heel leuk uit Ik denk dat een twaalfjarige met een beetje durf dat ook leuk zou staan hoor, maar dat moet je wel durven.

klompjes

klompjes

10-03-2012 om 14:16

Manda rijn

Hoi Manda Rijn, ik zit net op Zolando te kijken en wil er graag 2 jurkjes bestellen. Heb je de kortingsbon nog? En..zo ja, zou ik de bon mogen gebruiken?
Mijn e-mail adres is [email protected]

Groetjes.

Klompjes

verstuurd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.