Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MarleenTY

MarleenTY

27-05-2010 om 11:45

Zand verwijderen uit dik haar

Mijn zoon heeft afgelopen weekend flink door het zand in de duinen gerold, waarbij er een hoop zand in zijn haar terecht is gekomen. Nu heeft hij ondanks goed wassen en uitspoelen nog steeds last van jeuk door het zand op zijn hoofd. Heb gisteren nog gekeken of er misschien sprake is van luis maar volgens mij is het echt zand (korrels zijn makkelijk te verwijderen en "lopen" niet)
Wie weet een manier om van het zand af te komen? Hij heeft heel dik haar.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vast een stomme reactie

maar gezien de zomervakantie er weer aan komt met zand en water etc is het misschien een idee om het haar een stuk korter te laten knippen ?

Kaaskopje

Kaaskopje

27-05-2010 om 11:56

Jeuk door wassen

Nog een stom idee, maar komt de jeuk niet door het stevige wassen? Hij zou zijn hoofd misschien nog een paar keer onder de kraan kunnen stoppen zonder shampoo. Veel water erover heen en niet te hard over het hoofd schuren, maar echt spoelen. Voor de zekerheid zou je daarna met een kammetje door zijn haar kunnen gaan om luizen uit te sluiten.

Luizenkam

Volgens mij vallen de korrels er wel vanzelf uit hoor. En anders misschien goed met de luizenkam er doorheen?
n@nny

MarleenTY

MarleenTY

27-05-2010 om 12:25

Manda en kaaskopje

Allereerst Manda: zoonlief is bijna 14 en heeft de Nick & Simon-coupe. Dis kortknippen is geen optie voor een puber haha.
Kaaskopje: inderdaad niet aan gedacht dat de shampoo de boosdoener kan zijn. Bedankt

Haha

nee dan wil hij geen korte coupe. Ik zag een 4 jarig zanderig jongetje voor mij

Even lekker zwemmen....

dan is het vast weg!~

Ingrid

Plien

Plien

27-05-2010 om 16:08

Of...

... je zet er de stofzuiger even op! De slang dan he. Ik heb dat een keer een vriendin zien doen bij haar dochter met lang haar en dat werkte perfect

Annet

Annet

27-05-2010 om 16:32

Wow, de stofzuiger!

Die ga ik onthouden. Dochter had prachtig ingevlochten haar tijdens de vakantie maar daar zat ook zand tussen. Die stofzuiger was DE oplossing geweest.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.