Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zaterdagochtend ontbijt in amsterdam

Volgend weekend logeren we in Amsterdam. Ik ben op zoek naar een leuke plek om va 8 uur ergens te kunnen ontbijten op zaterdag. Ik heb geen zin in een (duur) hotelontbijt. We zoeken een leuk eetcafe of zo. Het tentje bij de Westergasfabrieken is pas vanaf 9 uur open en dat is helaas te laat ivm onze afspraak.

Leuke tips iemand?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

30-01-2013 om 15:57

Heu

waar in Amsterdam ongevere?
Enne: McDonald's?

Serra

Serra

30-01-2013 om 16:33 Topicstarter

Haha

Nee niet de mac...! We willen leuk, knus en gezellig.. En lokatie centrum/west.

Vic

Vic

30-01-2013 om 16:36

Hema

Bij de Hema schijn je erg lekker te kunnen ontbijten voor weinig. Of anders misschien bij La Place?

Serra

Serra

30-01-2013 om 16:56 Topicstarter

Vic

Hema vind ik niet zo leuk, la place is pas om 10 uur open. Helaas. Wel dank (tinus ook) voor het meedenken.

P

P

30-01-2013 om 17:00

Vic

De mac is echt lekkerder dan de hema hoor

Mussie

Mussie

30-01-2013 om 17:04

Bagels?

8 uur is wel vroeg denk ik. Maar misschien Bagels&beans? Gaan je kinderen mee? Wij moeten altijd lunchen bij bagels&beans als we in Amsterdam zijn, de kinderen vinden dat echt super.

Op deze site staan verschillende

http://www.yelp.nl/search?find_desc=ontbijt&find_loc=Amsterdam%2C+Noord-Holland#cflt=breakfast_brunch

Je kunt tijd en dag invullen( werkt niet waterdicht zag ik maar je kunt wel rondkijken)
Hier geeft hij deze aan dat hij open is; Lunchcafé Nielsen, die is open om 8 uur.

De bakkerswinkel!

De Bakkerswinkel is echt mijn favoriete plek in Amsterdam voor alles dat met broodjes, lunch, en high tea te maken heeft. Ze serveren ook ontbijt, maar slechts één van hun 3 locaties in A'dam is op zaterdag al vroeg open zag ik net: om 07.30h. Dat is de vestiging in A'dam Zuid. Dat is ook de kleinste vestiging. Ik ga regelmatig naar de Bakkerswinkel op de Zeedijk/Warmoesstraat en ik ben een groot fan.

Alle bakproducten die ze serveren maken ze zelf, het brood, de hartige taarten, de sandwiches, en de superlekkere, overheerlijke, verrukkelijke scones! Eet de scones met zure room, maar ook met hun zelfgemaakte jam. Die is namelijk ook niet te versmaden. De passievrucht is grote favoriet, zo lekker dat je je vingers wil opeten. En nee, ik heb geen aandelen!

Als je in A'dam zuid gaat voor het ontbijt, ga dan op een andere locatie voor een high tea (vanaf 14.00h)! Dat is echt een super aanrader.

Serra

Serra

30-01-2013 om 19:26 Topicstarter

Fijn!

Bagels en Beans zijn er heel wat in Asd. Gaan helaas te laat open op zaterdag. Cafe Nielsen spreekt me wel aan. Om 8 uur open! En die site is sowieso handig, Lilian.
Dank jullie wel weer! Fijn OO, we zijn er al weer uit.

Serra

Serra

30-01-2013 om 19:27 Topicstarter

Jasmino

En ik ga ook nog even bij de bakkerswinkel spieken. Jij en ik lijken met meer op een lijn te zitten dus wellicht ook met ontbijt... )

De bakkerswinkel ken ik van de westergasfbriek. Is helaas pas om 9 uur open. En op de Zeedijk ook.

En ook hier zitten we idd op een lijn )

Toppie!

Laat even weten hoe het bevalt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.