Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*madelief*

*madelief*

25-02-2010 om 11:05

Zelf marsepeinen taart maken, waar startersset kopen?

Ik wil zelf eens gaan proberen om van die leuke marsepeinen taarten met decoratie te gaan maken. Nu wil ik hiervoor een startersset gaan aanschaffen, maar weet niet goed waar ik dit het beste kan bestellen.
Wie maakt zelf ook van deze leuke taarten en weet waar ik terecht kan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

25-02-2010 om 11:35

Waar?

Wil je het in een winkel kopen, zelf eerst kijken zeg maar, of wil je het via internet kopen??
Er zijn de laatste tijd veel winkeltjes geopend waar je zelf naar toe kan.
Kijk anders eens op infotaartje.nl
Daar staan heel veel sites op vermeld, om inspiratie op te doen, om workshops te zoeken en om spullen te kopen!!

Veel plezier hoor, maar kijk uit, het is verslavend!!!

Jessica

Agnet

Agnet

25-02-2010 om 11:53

Online

Ik las hier ergens ooit de tip roosbanket.nl en daar heb ik inmiddels diverse keren dingen besteld. Prima service en niet zo duur (en nee, ik heb geen aandelen).

Deleukstetaartenshop.nl

heeft erg leuke dingen. We zijn in november begonnen met bakken.
ik heb eerst de rolfondant besteld in kleine pakjes en toen wat marsepein. Was allebei wel goed, de rolfondant wordt wel sneller hard met bewaren.De marsepein vonden we lekkerder.
Ik heb nu een kilo marsepein besteld met een kleurstoffen pakket,die marsepein kun je dan zelf kleuren, steeds met een schone prikker haal ik dan een beetje uit het potje. Nou dat vind dochter nog wel het allerleukste, zo kan ze zelf bapalen wat ze maakt.
De kleurstof kun je voor verschillende dingen gebruiken, koekjes etc.
Doe wel handschoenen aan...anders sta je er mooi op.
Het biscuitdeeg is erg lekker, de cupcakes, botercreme vinden we niet zo lekker.
Succes!

*madelief*

*madelief*

26-02-2010 om 08:45

Dank

heb een adres gevonden waar ze startersets verkopen: maakjetaart.nl

Bedankt voor jullie bijdrage

notje

notje

26-02-2010 om 09:57

Ik zou

geen hele set aanschaffen hoor!Ik bak al een aantal jaren en ik decoreer met fondant,maar dat werkt hetzelfde als marsepein.Ik heb nu een hele kast vol met spullen,maar dat is niet nodig als je begint.
Op deleukstetaarten.nl kun je op het forum heel veel vinden.Lees vooral de FAQ, dan kom je al heel ver.Als je net begint en niet weet of je het heel leuk vind kun je met een deegroller,mesjes,en een pizasnijder al heel veel.
Veel plezier!
groet Notje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.