Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

07-08-2009 om 22:36

Zelf pizza's maken met de kids- hoe?

Het lijkt me leuk om zelf een keer pizza te maken met de kids, nu het vakantie is. Ik heb het nog nooit gedaan. Wat heb ik daar voor nodig en hoe kan dat zo eenvoudig mogelijk? Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

07-08-2009 om 23:03

Simpel

AH heeft twee soorten startpakketten (in de koeling), eentje van Daneroles en een van het huismerk. Je rolt het deeg uit, tomatensaus die erbij zit erop en dan je eigen ingrediënten. Geraspte kaas in elk geval en dan wat iedereen lekker vind. Kipreepjes, salami, paprika, champignons of wat dan ook. Veel plezier alvast!

Mario

Mario

07-08-2009 om 23:18

Eenvoudig

Zo eenvoudig mogelijk? Ik krijg nu ruzie met mijn Italiaanse collega, maar ik doe het zo:
(Wit) broodmix en water in de broodbakmachine, deze deeg laten maken. Als het klaar is: verdelen, uitrollen, beleggen en bakken. Beleggen met tomatensaus. Deze maak ik zelf maar jij haalt gewoon een potje bij de supermarkt. En verder beleg je met alles wat je lekker vind op een pizza. Bakken: Ongeveer een kwartier bij 220 graden.

Mario

Mario

07-08-2009 om 23:18

Linda wint

Dat is nog makkelijker

Linda99

Linda99

07-08-2009 om 23:20

Haha

Mario, als het om eenvoudig en leuk voor kids gaat heb ik in de loop der tijd genoeg "ontdekt" )

Als ik lekker wil dan ga ik naar de Italiaan, of beter: Italië

mama 78

mama 78

11-08-2009 om 22:07

Was een groot succes

Vandaag dan de pizza's gemaakt. Was een groot succes, ze aten hun vingers erbij op!
Dat doen we dus nog een keer.
Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.