Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

09-01-2013 om 23:28

Zelf verf spuiten

Ik zag vanmiddag bij de Gamma een apparaat waar jezelf verf mee kunt spuiten. Voor bijvoorbeeld je plafond en muren. Niet zo kostbaar, iets van 40 euro. Leek me ideaal, dat rollen op het plafond vind ik pittig! Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het goed? Ook deze goedkopere, zag ze ook veel duurder namelijk. En moet je dan de speciale verf nemen of kun je ook gewone latex gebruiken? Kortom ervaringen gevraagd.... Bedankt alvast !

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Odile

Odile

10-01-2013 om 18:36

Het werkt wel maar...

... het is lastig. Wij hebben de muren ermee gedaan. Met witte verf is het bijna niet te doen omdat je niet ziet waar je blijft, dus de witte muren hebben we met een roller nog een keer gedaan. Een donkere muur ging makkelijker. Voor het plafond hebben we toch voor een roller gekozen omdat die verfspuit gewoon heel moeilijk te doseren is. Of wij waren gewoon niet handig genoeg . Je moet ook spuitbare verf gebruiken, die is dunner dan normale verf. Mocht je later toch willen rollen, kun je deze verf ook gewoon gebruiken, werkt eigenlijk wel lekker, minder zwaar. Je kunt ook gewone latex gebruiken maar die moet je dan gaan verdunnen.
't Is in ieder geval veel werk met alles afdekken en afplakken en je hele ruimte komt onder het stof (hele fijne droge verfspettertjes) die je wel zo weg kan poetsen. Het apparaat maakt ook veel herrie (stofzuiger geluid). Ik ben geen fan, echtgenoot vindt het wel handig, maar volgens mij vooral omdat iedereen zei dat het niet ging werken en hij eigenwijs genoeg is om niet toe te willen geven dat het niet zo goed gaat als hij dacht .

madelief

madelief

11-01-2013 om 08:29

Bedankt!

Klinkt dus toch niet zo mooi als in de winkel! Ga denk ik toch maar rollen dan, ook een rotklus maar dat kan ik tenminste

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Demonstratie winkel

ik stond een keer bij Hornbach te kijken naar zo´n verfspuitgast en het leek mij een hartstikke handig apparaat, maar..wat ik wel dacht en ook vroeg: kun je de onderdelen makkelijk schoonmaken..

Hij kletste gauw over het antwoord heen, dat zei mij genoeg..ik heb em dus niet gekocht

madelief

madelief

13-01-2013 om 21:45

Mmmm

Aan dat schoonmaken had ik nooit gedacht! Maar het weekend gewoon gerold, ging prima. Al één kamer af

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.