Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pandora

Pandora

18-11-2016 om 17:13

Zelfklevende vergrootglas-sticker?

Ik logeerde laatst in een hotel. Ze hadden daar op de badkamerspiegel een vergrotende sticker geplakt, zo'n 12-15 cm in doorsnede, superhandig bij het opmaken met slechter worden ogen. Dus zoiets zou ik thuis ook graag willen. Ik heb gegoogeld, maar nog niks gevonden. Wel supergrote, uit China, maar die zijn voor industrieel gebruik.
Wie heeft een idee waar ik zo'n sticker zou kunnen vinden?

Ik wil dus niet zo'n make-upspiegel/scheerspiegel die je aan de muur hangt. Dat is in mijn badkamer niet handig, omdat ik een spiegel over de hele breedte van de wand heb. Daar kan ik niet in boren.

Vogel

Vogel

18-11-2016 om 19:14

Nou

Ik heb een vergrotende spiegel met een zuignap, die zit op de gewone spiegel geplakt. Geen idee meer waarbik die ooit gekocht heb.

Kruidvat.

Ik heb die met de zuignap bij het kruidvat gekocht, ik heb hem in 2 formaten. De sticker klinkt idd handig maar ken ik niet.

Jasmijn

Jasmijn

19-11-2016 om 15:10

hotel bellen?

Kan je het hotel niet bellen? Zij zullen je misschien wel verder kunnen helpen.

Pandora

Pandora

24-11-2016 om 13:44

Bedankt. Meer ideeën?

Ik zal eens bij het Kruidvat kijken, bedankt.
Meer ideeën blijven welkom.

Lusithania

Lusithania

25-11-2016 om 11:00

Toeval

Ik kreeg vandaag een mail met aanbiedingen en daar zat een spiegel met zuignappen bij.
https://www.lowvisionshop.nl/spiegel-met-zuignappen-met-3x-vergroting-st410070.html

Pandora

Pandora

30-11-2016 om 16:56

Gevonden

Zuignapspiegel gevonden voor minder dan 2 euro bij de Action.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.