Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zelfmaaktompoezen

Weet iemand misschien of er iets aan de hand is met de zelfmaaktompoezen van Smelik (in die gele verpakking)?

De afgelopen weken zijn ze bij mijn vaste supermarkt (een Super de Boer-filiaal) niet meer te krijgen. Een leveringsprobleem volgens de medewerkers. De AH XL waar ik eergisteren ook heb gekeken, had ze helemaal niet in het assortiment, dus dat bood ook geen uitkomst.

Al sinds ik een klein meisje ben zijn de Smelik-tompoezen in van mijn leven. Mijn oudste herinnering is dat we die dingen aten als we voor de buis de Willem Ruis-show keken. Ze zijn in al die jaren nooit van smaak veranderd, kom daar nog maar eens om tegenwoordig. Ik mis ze. Wie helpt?

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nostalgie

Aten jullie ze ook op zaterdagavond? Wij ook! O nostalgie. Zo ongeveer het enige dat ik zelf kon klaarmaken.

Ik eet ze echter al heel lang niet meer, want ik houd eigenlijk niet zo van tompoucen, en al helemaal die van Smelik niet. Maar dat getut met die poeder en die plakkerige glazuur in een zakje, ik zie het nog zo voor me.

Er was ook nog een bruine variant, als ik me wel herinner. Het glazuur dan, die pudding was precies hetzelfde.

Maar geen idee dus of er een probleem mee is...

Groeten,

Temet

Peetje

Peetje

09-12-2010 om 17:41

Op zaterdag... en dan wievandedrie of die hamsters

Hallo,

Haaa, ik word ook nostalgisch. Wij hadden ze ook (af en toe). Op zaterdag, na het eten en dan kijken naar Wie van de Drie (met die man die gilde, hoe heet 'ie nou, hij was danser) of naar Fred Oster...
Maar goed, daar ging het niet om .
Ik weet niet wat er met de Super de Boer is (wordt misschien alles veranderd omdat die winkel wordt omgebouwd tot Jumbo of C1000?).
Maar je kunt zo ook bestellen:
http://www.holland-at-home.nl/smelik-tompoezen-stuks-p-1878.html
En in veel meer (hollandse webwinkels). Gewoon google (en dan bv Smelink tompoezen of waar koop ik Smelink tompoezen).

Ik weet wat ik ga zoeken voor komend weekend met de kinders...

groeten,
Peetje

Tirza G.

Tirza G.

09-12-2010 om 22:55

Peetje peetje peetje

Ik moet je toch even wat bijstellen. In retrospectief Die hamsters van Fred Oster: dat waren cavia's. Een hamster genoemd worden is voor een cavia een píjnlijke belediging.
Die man bij 'wie van de drie' was waarschijnlijk Albert Mol. Niet alleen danser, maar ook nog acteur. O, en troetelhomo.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.