Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

24-08-2016 om 14:42

Zelfsluitende waterballonnen

Voor zoon kocht ik, al voor de zomervakantie, een zakje zelfsluitende waterballonnen van Zorby. Handig dacht ik, want hij kan zelf niet knopen. Tot nu toe is het geen succes. Het bijbehorende dopje past bij ons op geen enkele kraan waardoor ik ze gewoon aan de kraan moet vullen. De sluitstopjes blijven dan na het vullen midden in de waterballon drijven, zodat ze de ballon niet afsluiten. Vullen met zo'n pompje werkt evenmin. Net had ik er toevallig eentje die spontaan sloot doordat hij van de kraan af schoot. Was echt de eerste en toen ik kneep schoot hij weer open.
Werkt het bij jullie wel of is het gewoon een verkooptruc? Ze zijn in ieder geval beduidend duurder dan de reguliere ballonnetjes.

Marina

Marina

24-08-2016 om 14:55

waterballonnen?

Ik heb er zo'n hekel aan, mijn kinderen hebben die nooit gekregen of ben ik de enige in het land wiens buurtkinderen die zooi nooit eens opruimen?

Hier ook geen succes

Zoon had er voor zijn partijtje gekregen. Passen niet op de kraan en sluiten niet prettig.
Hier geen succes en zal ook geen succes worden

Tonny

Tonny

25-08-2016 om 09:19

geef ze lekker een waterpistool

dat is ook heel verfrissend.
Of zo'n bal met tijdklok; in het midden zit een met water gevulde ballon, je gooit de bal over en weer en op een verrassend moment springt de bal open en de ballon kapot. Splash! Of de tuinsproeier die heen en weer beweegt, kun je lekker doorheen springen.

Waterballonnen zijn veel gedoe en geven troep, ik zie zelden mensen gestrande waterballonnetjes oprapen.

Tango

Tango

25-08-2016 om 22:28

Waterpistool

Hebben we hier ook hoor. Maar daar ging mijn vraag toch niet over? En ik heb helemaal geen zin om zo'n bal met een tijdklok te kopen. Tuinsproeier die heen en weer gaat hebben we ook niet, we hebben nauwelijks een tuin. Tuinslangen oprollen vind ik een ramp, dus dat ding gebruiken we ook al zelden, maar als ik er eens de planten water mee geef, lopen de kinderen er meestal ook onder door te rennen.
En oh ja, ik vraag de kinderen die hier met waterballonnen spelen altijd om ze na afloop ook weer op te ruimen. En dat doen ze ook nog.
Maar goed, mijn vraag ging erover of dat zelfsluiten nou echt werkt. Aan 1 reactie hierboven is te lezen van niet dus. Bedankt Urslau! W.s. dus toch verkooptechniek.

Bennikki

Bennikki

25-08-2016 om 23:50

Hier ook niet Tango

Grote teleurstelling van zoon, hij had zo'n zin zijn zusje te bekogelen met 30 ballonnen tegelijk, helaas, ook hier pasten ze niet op enige kraan. Wat wel ging was ze vol te spuiten met een soort plantenspuit, als een ballon dan vol was viel hij naar beneden (in een emmer met water) en was dan dicht zonder dat je hoefde knopenleggen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-08-2016 om 07:01

Bedankt voor de tips

Ze stonden nog op mijn lijstje, maar ik geloof dat nog maar even wacht met kopen.

En idd. wat een rare zure reacties.....

dan ben ik blij dat we ze niet gekocht hebben voor de bso

t leek me wel handig ipv van honderden ballonnen te knopen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.