Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zie door de bomen het digitale tv-bos niet meer

Over een paar maanden ga ik verhuizen en ben alvast aan het oriënteren op digitale TV. Maar ik word knettergek van al die verschillende aanbieders en hun aanbiedingen. Bij de één zit een digitale ontvanger en recorder bij, bij een andere aanbieder kun je die voordelig kopen bij een bpeaald abbonement. Bij weer een ander zit een modem voor draadloos wifi, bij een ander kan ik daar weer niets over vinden. En zo heb ik nog wel wat vragen! Ik denk dat ik ze maar ga bellen en dan maar hopen dat ik niet lang in de wacht word gezet en dat ik iemand met kennis van zaken aan de lijn krijg....
Op basis waarvan hebben jullie een keuze gemaakt? Ik moet op de kosten letten, dus kan geen dure apparaten erbij aanschaffen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

18-02-2012 om 21:45

Chris

Om je keus íets te versimpelen: als je ziggo kunt krijgen in je woonplaats valt UPC af en omgekeerd

Als je op de centjes moet letten:

Waarom dan niet kijken via Digitenne? Stuk goedkoper dan een UPC of Ziggo.

Er zitten ook niet veel toeters en bellen aan, zoals een harddisc recorder enz., terugkijken, programma pauzeren enz. Als je dat allemaal wilt zul je je in het feestgedruis moeten storten en uitzoeken wat voor jou het beste is. Wil je gewoon goedkoop en simpel dan is Digitenne misschien iets voor je?

Vic

Vic

19-02-2012 om 13:01

Combipakket

Volgens mij is een combipakket van televisie, telefoon en internet altijd het goedkoopst. Makkelijk ook, je bent in een keer klaar.

tube

tube

19-02-2012 om 23:45

Online

Wij zitten bij online en dat bevalt goed.

We betalen 40 euro peer maand voor internet, digitale televisie en onbeperkt bellen naar vaste nummers. De service nummers en de mobiele nummers moet je voor betalen.

Ik heb het vorige week nog naast elkaar neergelegd en voor ons is dit echt het goedkoopste.

Goede helpdesk en service (helaas geen gratis nummer).

Succes ermee. Het lijkt heel verwarrend maar het valt best mee wanneer je eerst voor jezelf op papier zet wat je wilt en daar de provider bij zoekt.

Gr tube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.