Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anouk

Anouk

17-03-2015 om 21:37

Ziggo dome. Hoe druk is druk?

Zondag gaan wij naar het concert van Paul Simon en Sting in Ziggo Dome. Nu hebben we gehoord dat het op dat moment extra druk is in die buurt (ook in Heineken Music hall een concert en Ajax speelt). Weet een van jullie misschien hoe druk 'druk'
daar is als het om het parkeren gaat? Kun je makkelijk een plek vinden? En kom je 's avonds redelijk snel weg? Of is dat een hoop gedoe?
Wij twijfelen of we misschien beter met de trein kunnen gaan. Maar dat is wel duurder en toch ook wat minder comfortabel.
Wie kan ons helpen?

Druk

Er zijn verschillende parkeermogelijkheden bij de Ziggo Dome, zoals de garage in de Arena, de garage onder de Ziggo Dome en een aantal parkeerterreinen rondom die lokaties op loopafstand. Ik denk dat het lastig is om een (snel) een plek te vinden. Ik zou je aanraden om een parkeerticket te bestellen, dan ben je verzekerd van een plaats. Hoe snel je achteraf weg bent, dat kan verschillen. De ene keer sta je in de parkeergarage een kwartier in de file om er uit te komen, de andere keer ben je zo weg. Ligt er ook aan of je tegelijk met de grote massa gaat of net iets eerder of later.

skik

guera

guera

17-03-2015 om 22:19

heb je zitplaatsen?

Die wedstrijd is overdag dus rond 18 uur afgelopen. Dan is er een grote uittocht dus dan wil je niet erin moeten dan even. Als je zitplaatsen hebt zou ik dan ook wat later gaan. Mijn ervaring is dat het wel goed begeleid wordt met parkeerwachters/begeleiders ed.
Het staat goed aangegeven of een P vol is.
Koop vantevoren een uitrijkaart. Ik weet dat de bios ze verkoopt voor de P6 daar maar ik weet niet of die voor alle parkings geldt.
En ik peer hem altijd voor de toegift.
Voor de massa wil ik gewoon mijn jas hebben en de garage uitzijn. Lukt altijd helemaal prima. Bij Katy Perry laatst reed ik in 10 minuten alweer op de A2.
Veel plezier!

bloemetje

bloemetje

18-03-2015 om 00:05

juist vroeg gaan

Wij gaan ook. Er zijn die middag/avond drie grote events in dat gebied. Dus je mag er vanuit gaan dat 'druk' ook echt druk is. Tussen 18 en 19 uur is het er knetterdruk met voetbalsupporters die weer naar huis gaan. Geen handige tijd dus om te arriveren. Ziggo Dome adviseert dan ook om er uiterlijk om 18 uur te zijn.
Wij gaan zeer zeker met de trein. Lekker vroeg en eten dan wat in Ziggo Dome.

guera

guera

18-03-2015 om 13:22

bloemetje

OF je gaat dus laat. ... zeker als je zitplaatsen hebt. Als je dan om 20 uur komt binnenlopen ben je nog op tijd.....Dan is de DRUKDRUKDRUK er alweer een beetje af.

Fiorucci

Fiorucci

18-03-2015 om 14:14

Trein

Ik dacht ook eens op zo'n avond met twee concerten en voetbal: we gaan met de trein. Mozeskriebel....wat een ellende. Uren stonden we hutjemutje vast, tot we eindelijk richting het perron konden schuifelen om onze trein net te missen. Vreselijk. Ik zou lekker met de auto gaan, desnoods wat vroeger en daar iets eten.

Anouk

Anouk

18-03-2015 om 21:25

O jee!

Nou weet ik het niet meer! Ik dacht eerst: we kopen een parkeerkaart vooraf. Maar die zijn er niet eens meer, wat natuurlijk geen goed teken is.
Dan maar met de trein. Maar ja, dat lijkt ook weer niet handig.
We gaan daar trouwens eerst eten (gereserveerd), dus we moeten er wel om een uur of vijf zijn.
Nou ja, we hebben nog een paar dagen om na te denken.
In ieder geval bedankt voor de reacties!

Marea

Marea

18-03-2015 om 23:54

metro

Ga met de auto naar de eindhalte van de metrolijn Gein. Dan neem je de metro naar station Bijlmer. En loop je naar Ziggo Dome. Na het concert gaan een heleboel mensen met de auto in de file staan om bij de snelweg te komen. Een andere grote groep neemt de metro richting de stad, maar jij staat lachend op het andere perron want jij gaat de andere kant op!
Of je kijkt even welke trein je vanaf station Bijlmer kan nemen de stad uit en parkeert daar.

Bape

Bape

23-03-2015 om 09:15

Anouk en bloemetje

Hoe vonden jullie het? Ik was er ook gisteren en ik vond het geweldig! Mijn man had me gebracht en gehaald, en dat ging zonder problemen.

Fan

Fan

23-03-2015 om 14:06

Hoe was het?

Ik ook heel benieuwd, ben groot fan van beide heren en heb kaartje voor hun concert in april. Zo'n zin in!
Was het mooi? Ik heb zelf geen goede plaats (slecht zicht) maar hoop dat de muziek alles goedmaakt.....

Bape

Bape

23-03-2015 om 14:32

Fan

wees gerust, de muziek maakt ongetwijfeld alles goed. Voornamelijk bekende nummers, een grote band, en dan die twee mannen op het podium. Gewoon super.

Anouk

Anouk

23-03-2015 om 17:46

Ge-wel-dig

Dat was het

Slecht zicht lijkt me niet zo heel erg. Het gaat toch om de muziek. En wij hadden goede (en dure!) plaatsen, maar konden het toch ook allemaal niet even goed zien.

Wat tegenviel: we zijn met de auto gegaan, maar hebben er, door de afsluiting van de Schipholtunnel, 2 keer zo lang over gedaan om er te komen. Tja, dat hadden we van tevoren niet voorzien.

bloemetje

bloemetje

23-03-2015 om 17:51

fantastisch

Het was echt geweldig. Wat een show kunnen die mannen neerzetten, ondanks hun hoge leeftijd. Het was een top avond!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.