Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Verkoper

Verkoper

12-01-2015 om 13:21

Zijdeglans of hoogglans verf bij verkoop klaar maken van huis?

Wij gaan ons rijtjeshuis te koop zetten. En ik vind dat het dan wel netjes op funda moet en voor de mensen die komen kijken. Mijn man vindt dat onzin...maar afijn verf gekocht bij de Gamma. Zijdeglans. Dat was er 10 jaar geleden ook op gekomen. Waarschijnlijk de verkeerde verf in het blik want het glanst als een tierelier. Gaan dus met het blik even terug naar de winkel.
Maar wat vinden jullie nu mooier op de kozijnen en deuren? Hoogglans of zijdeglans?
Het maakt namelijk niet zoveel uit wat ik er van vind want wil graag dat kopers het mooi vinden.

Juno

Juno

12-01-2015 om 13:26

Geen idee

Ik heb altijd zijdeglans op de kozijnen. Net een interieuradvies gehad en daar werd juist hoogglans geadviseerd. Man in shock , maar we gaan het wel doen. Hoogglans reflecteert het licht meer waardoor alles wat ruimtelijker en schoner zou moeten ogen.

hoogglans

Zonder twijfel. Vind ik echt veel mooier.

Katniss

Katniss

12-01-2015 om 14:08

Hoogglans

Schilders werken bij voorkeur met hoogglans. Dat dekt beter, is bestendiger en makkelijker schoon te houden.

amk

amk

13-01-2015 om 13:05

hoogglans

omdat de ruimte groter laat lijken. Het is nu al niet meer jullie huis natuurlijk, maar HANDEL en die wil je zo snel mogelijk kwijt.

huur opslagruimte en zet daar ongeveer de helft van je inboedel en zooi in. Hoe meer ruimte het heeft hoe beter.

Jasmijn

Jasmijn

13-01-2015 om 19:15

luxe

Wij hebben ook alles zijdeglans hoor, maar vrienden van ons hebben hoogglans en ik moet eerlijk zeggen, het staat heel mooi en heeft een luxe uitstraling.

Verkoper

Verkoper

13-01-2015 om 23:59

Hoogglans!

We vinden het beiden ook wel heel chique staan eigenlijk. Het is wel wat bewerkelijker want ondergrond moet echt glad zijn. Maar we gaan ervoor.
Vrijdag komt makelaar voor oriënterend gesprek. We horen dan wel verder hoe het aangepakt moet worden. Bedankt voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.