Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zijn cakejes in te vriezen en hoe werkt het met loempia's?

ik moet maandag as een aantal kleine cupcakes als traktatie mee geven (na het partijtje). En aangezien ik die dag ook al heel veel andere dingen moet klaar maken wil ik weten of ik die cakejes ksn invriezen. Dan neem ik ze mee (bevroren) en dan zijn ze na het feestje wel ontdooid denk ik.

Kan dit ?

En op donderdag is er een loempia tent op de markt, ik wil een stuk of 15 loempia's zondag op tafel zetten. Ik heb geen frituur. Kan ik kant en klare loempia's (dus gebakken) invriezen, ontdooien en dan in de oven weer knapperig krijgen of blijven het dan van die slappe dingen ??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

15-02-2012 om 18:20

Loempia's niet gebakken invriezen..

Ik denk dat het dan hele slappe hap wordt. Kun je niet gewoon in een wok o.i.d. in zonnebloemolie frituren?

Tijgeroog

Tijgeroog

15-02-2012 om 18:27

ik zou de loempia's ongebakken meenemen en thuis invriezen.

In de wok

Gewoon een laagje olie in een wok of pan, even goed heet laten worden en de loempia's bakken. Gewoon op het fornuis onder de afzuigkap. Werkt prima!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Cakejes

en om op je cakejes te reageren: ja hoor, die kun je prima invriezen. Een vriendin van mij doet dat regelmatig en ze zijn daarna nog erg lekker !

Manda Rijn

Manda Rijn

15-02-2012 om 21:26 Topicstarter

Dank!

mooi dan ga ik vanavond alvast die mini cupcakjes maken, het zijn hele schattige kleintjes. En dan in de vriezer ermee.

Ik kan indd wel een wok gebruiken, die heb ik, moet ik nog even olie kopen, ok dan koop ik ongebakken loempia's, invriezen en doe ze dan zondagochtend in de wok en zodra ze nodig zijn gaan ze even in de hete oven om weer warm te worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.