Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Puck

Puck

24-09-2011 om 19:42

Zijn de chocolademunten al gesignaleerd

Hoewel ik het principe huldig "geen Sintsnoep in huis voor de goed man gearriveerd is" wil ik voor die tijd al chocolademunten kopen. Jongste is half oktober jarig en heeft voor iedereen in de klas van een sap/melk-pak een portemonneetje geknutseld. Best grappig. En als tractatie wil ze daar dan een paar chocomuntjes in doen. Ik heb ze in ons durrup nog niet gezien. Heeft iemand anders al wel chocolademunten in de winkel zien liggen en zo ja: waar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

hier wel bij de c1000 en de EMTE

Hanne.

Hanne.

24-09-2011 om 21:46

Action

De action heeft het (uiteraard) ook al.

Wel opvallend dat het nu alom verkrijgbaar is. 2 jaar geleden had ik ze rond deze tijd voor een verjaardagspartijtje nodig en waren ze niet te vinden!

Nee, maar

Was dat heel moeilijk, die portemonneetjes? Ik vind het een erg leuk idee voor dochter die rond Sinterklaas jarig is..

Puck

Puck

24-09-2011 om 22:14

Thx dames, en anneque

Oke dames, bedankt. Van de winkels die jullie noemen zijn er diverse in een plaats iets verder weg en dan weet ik dat het dan mogelijk moet zijn om ze te scoren.
Anneque: nee het is niet moeilijk. Jongste had in de vakantie een dag dat ze zich verveelde en heeft het toen op internet gevonden (mind you, ze wordt pas 10). Resultaat is erg grappig, maar je moet dus wel van knutselen houden. Madam ligt nu al te slapen maar ik zal vragen waar ze het vandaan heeft en de link hier plaatsen.

+ Brunette +

+ Brunette +

25-09-2011 om 00:06

Er zijn winkels waar ze ze het hele jaar hebben.

Weet niet meer waar, C1000, Jamin of Hema, maar het was in augustus dat ik ze er zag liggen.

m ik

m ik

25-09-2011 om 18:39

Bij de aldi

heb ik ze vorige week ook zien liggen. Leuk idee trouwens, ga 'm onthouden voor als ik een jarige heb !

Puck

Dank je voor de links! Ga er eens op broeden of het te doen is voor iemand met 2 linkerhanden.

Anneque

zo'n portemonneetje moet je lukken, mijn oudste heeft er ook eentje gemaakt van een pak Dubbelfris. Als hij het kan, kun jij het ook. Laten we zeggen dat fijne motoriek niet zijn sterktste kant is....

groetjes van Purk

Thursday Next

Thursday Next

26-09-2011 om 09:35

Wat leuk!

Ik heb het portemonneetje aan dochter laten zien, die zit mij nu achter de broek om vooral snel de dubbelfris op te drinken! Maar wat een werk zeg, om voor iedereen in de klas er een te knutselen. Wel erg leuk!

Puck

Puck

26-09-2011 om 09:37

Precies purk

Voor die portemonneetjes heb je eerder wat brute kracht nodig om die pakken een beetje fatsoenlijk te pletten dan de fijne motoriek waar Purk het over heeft. Ook met 2 linkerhanden moet je dit echt kunnen lukken.

Of origami

volgens mij kan je ook wel een portemonneetje of iets wat er op lijkt uit vouwpapier maken.

ilsepilse

ilsepilse

26-09-2011 om 11:11

Aldi

ik zag ze afgelopen zaterdag bij Aldi !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.