Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zijn de koekjes van bonne maman nog in nederland te koop?

Met terug uit Frankrijk heb ik genoten van de koekjes van het merk Bonne Maman (in van de witte zakken met een rand van boerenbontruitjes). vooral de sables tout chocolat (zandkoekje met veel chocolade) vind ik erg lekker. Deze koekjes heb ik nooit in Nederland gezien maar Albert Heijn verkocht ze de andere soorten (bijvoorbeeld kokoskoekjes) wel. Helaas hebben ze die allemaal uit het assortiment gehaald.

weet iemand of de koekjes van Bonne Maman nog te krijgen zijn in Nederland? Of moet ik hiervoor naar België?

Bedankt voor eventuele tips,

Viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jula

jula

17-09-2011 om 21:16

Helaas

Ik heb ze nog niet kunnen vinden. Een aantal jaren terug had AH de sables tout chocolat nog wel in het assortiment, dat waren de eersten die eruit gingen. Ik snap echt niet waarom want mijn man kocht minstens 4 zakken per week
Wij nemen nu altijd flink wat zakken mee uit Frankrijk, maar die zijn altijd al snel leeg

Volgens mij gewoon bij ah bij ons

volgens mij heeft onze ah ze gewoon nog in de winkel liggen de koekjes van bonne maman of ze ook die sables tout chocolat hebben weet ik niet.. wil wel eens voor je kijken maandag...

De ah

sinds een paar weken is de AH hier totaal veranderd, veel nieuwe dingen erbij, sfeerloos interieur, veel dingen ook weg.

het is per ah dus anders qua assortiment, als het je erg aan verknocht bent zou ik dus eens een andere ah opzoeken. Hier weet ik het trouwens niet of het er nog is, ik kan sowieso geen ding vinden, zo ergelijk, ik loop telkens door die toko heen en weer en wacht totdat ik gewend ben aan de nieuwe indeling (waarom staat de groente en fruitafdeling nu vooraan, ik kan pas kiezen wat ik wil eten als ik bij het vlees ben !! grrrr).

Fiorucci

Fiorucci

18-09-2011 om 09:30

Hier ook

Groente en fruit vooraan, daarna het vlees.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

18-09-2011 om 10:10

Hier ook een nieuwe ah

En koud dat het er is! Het beïnvloedt mijn denkvermogen, ik kan niets vinden zaken die bij elkaar horen staan verspreid over meerdere vitrines ver uit elkaar. Ik word er zo iebel van dat ik alleen nog kom voor een vergeten boodschap en dan er in en er uit sjees. Zo koud, de grotten in Frankrijk zijn er niets bij

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.