Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

19-07-2010 om 10:56

Zijn de shortama's ook alweer uit de mode?

Simpel probleem dacht ik: scoor even twee leuke shortama's zonder knoopjes, kant, spaghettibandjes, betty boop of hello kitty.

Blijkt onmogelijk onder de 50 euro (inclusief verzendkosten) de twee.

Weet iemand waar je ze kan kopen: webwinkel of gewone winkel voor max 30 euro de twee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 11:13

Met open mond

lees ik je bericht!
spagettibandjes??? betty boop??? hello kitty?????

en dan van pelle??????

Yta Chalne

Yta Chalne

19-07-2010 om 11:14

Bonprix

Bonprix heeft nog van alles voor die prijs. Met de spaghettibandjes én Betty Boop, maar ook met niks erop.

Puck

Puck

19-07-2010 om 11:26

Gewoon zeeman

Heb je al bij Zeeman en Wibra geprobeerd. En anders maar gewoon toch met een printje of kant? Of stapt Pelleman dan niet meer bij je in bed?

C&a

Heeft mooie pyjama's (als je even langs de tuttententen heen zoekt). Ik weet niet of het shortama's zijn. Misschien heeft Wehkamp wel iets in sale? Of een leuk shirt en korte sweats?

En een lang t-shirt?

Voor een nachtje ziekenhuis zou ik niet zo moeilijk doen

Wibra

heeft ook shortrama's voor iets van 6 euro, dan kun je er nog eens wat slijten

Slim

om niet eerst de voorgaande postings te lezen..

Kruidvat, 7,95

Betty Boop en Snoopy.

Zaterdag lag bij ons het schap nog vol. Zie het helaas niet op de website staan zodat je het digitaal kunt bestellen.

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 18:23

Pelle

whahahahhahahahah
jaaaaaaaaaa eindelijk!!!!
nog even en mensen gaan je roze lipglos met je verjaardag geven!!
joehoe!!

Vic

Vic

22-07-2010 om 15:31

Streepjes van de hema

Toen ik een paar jaar geleden een paar nachtjes naar het zkh moest, heb ik een heel leuke pyjama bij de Hema gekocht. Met knopen, dat wel, en streepjes. Er zit geen korte broek bij (want het was winter), maar als je in bed zit doe je die waarschijnlijk toch uit. Bij de Hema hebben ze trouwens ook geen Betty Boop en Snoopy.

Puck

Puck

22-07-2010 om 17:43

? vic

Waarom zou je als je in bed zit je pyjamabroek uit doen? Juist in de kleffe ziekenhuisbedden vind ik het prettig om een korte broek aan te hebben.

Puck

Puck

22-07-2010 om 19:22

Klef

Nou, die lekkere hygiënische matrassen en kussens ventileren voor geen centimeter. Dat vond ik (zelfs in oktober en februari, mijn ziekenhuiservaringen) ongelooflijk klef.

Badlaken, veel belangrijker dan een shortama!

Ja, ff wat prikkelend geformuleerd (heb slecht geslapen).

Maar zalig is dat hoor, om een badlaken in je ziekenhuisbed te leggen. Vorige keer bij een korte opname heb ik echt alle uren van de klok gezien 's nachts. Er zijn 1000 redenen waarom het niet lekker slaapt in een ziekenhuis. Tis gewoon een feit.

Vic

Vic

23-07-2010 om 10:04

Broek

Ik snap wel dat je je broek aan houdt als je overdag in/op bed zit, maar slapen met een broek aan lijkt me erg oncomfortabel. Mijn ziekenhuiservaring dateert van 11 en 5,5 jaar geleden, de eerste keer 4 weken, de tweede keer 3 dagen. De verpleging strooit zo ongeveer met slaaptabletjes, dus als je echt niet in slaap kunt komen moet je even bellen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-07-2010 om 14:06

Inbraakje

Ik heb geen goed pyjamatips, behalve dat je je daar niet te druk om moet maken, maar ik lees dat je zo slecht slaapt en dat het bed zo klef is. Ik heb meerdere malen in het ziekenhuis gelegen en mijn advies is om het gewoon op je af te laten komen. Als je in je achterhoofd hebt dat je slecht slaapt in het ziekenhuis, ga je daar misschien op liggen en ja, dan slaap je slecht. Ik heb op een uitzondering na altijd goed in het ziekenhuis geslapen en last van kleffigheid heb ik ook nooit gehad, terwijl ik het snel warm heb in bed.
Ik heb gemist waarom je gaat, als je dat al verteld hebt, maar in ieder geval sterkte!

Zweet toestanden in ziekenhuisbed

ik kan daar absoluut niet tegen, ik vraag altijd een dikke molton, zodat dat matras niet zo zweet...Hebben ze geen molton, dan gooi ik wel een deken of dekbed over het matras en ga daarop slapen..

Sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

23-07-2010 om 19:23

Ben je mooi klaar mee

Je bent nog even zoet dus. Nogmaals sterkte

Puck

Puck

24-07-2010 om 11:53

Pelle

Vaak heb je een soort leeslicht dat aan mag blijven en anders neem je gewoon zelf zo'n lampje mee dat je aan je boek kan klemmen.

joos

joos

24-07-2010 om 21:51

Ja, snurken (ot)

toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag, kwam er meteen een oude meneer naar me toe gelopen om te vertellen wat hij had, hoe lang hij dat al had en vooral dat hij al weeeeken geen oog dicht deed. Je raadt het al: om 11 uur ging het licht uit bij hem en het snurken aan. Tot half 7 de volgende ochtend heeft hij liggen snurken (met 2 keer een pauze van een kwartier waarin hij moest plassen). Zijn eerste woorden de volgende dag: bah, weer geen oog dichtgedaan vannacht!

Oh wij snurken allebei

en dat doen we al jaren.

Dochter heeft weleens het idee dat er een of ander beest ligt te ronken, als ze 's nachts over de overloop loopt richting toilet.

Dus wee degene die bij mij in een ziekenhuisvertrek belandt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.