Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

18-06-2010 om 23:13

Zijn de winkels morgen dicht tijdens nederland-japan?

Albert Heijn bijvoorbeeld, is die open gewoon?

MR

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Natuurlijk

en waarschijnlijk is het er heerlijk rustig

Kaaskopje

Kaaskopje

19-06-2010 om 00:14

Zulke grote ketens

blijven natuurlijk open, maar afgelopen maandag heb ik bij een winkel een bordje gezien dat ze dicht waren zolang de wedstrijd duurde. Mensen die naast mij liepen briesten gelijk 'belachelijk!'. Er zou dus een enkele winkel dicht kunnen zijn, maar vast niet de winkels waar je het meest afhankelijk van bent

Minet

Minet

19-06-2010 om 08:57

Koopjestijd vanmiddag!

Ik las net in de krant dat juist grote ketens tijdens de wedstrijd korting geven, reisbureau's geven ook korting als je tijdens de wedstrijd een vakantie boekt. Zo zullen er vast nog meer akties zijn!

reina

reina

19-06-2010 om 09:33

Juist winkelen

Wij zijn maandag heerlijk rustig gaan winkelen tijdens de wedstrijd en ik denk dat we dat vandaag weer gaan doen, juist in winkels waar ik normaal een hekel aan heb vanwege de drukte (bouwmarkten etc). Ik las dat Kruidvat tijdens de wedstrijd 20 % korting geeft op het hele assortiment.

sandra75

sandra75

19-06-2010 om 11:27

Heerlijk rustig juist

ik ben laatst tijdens de rust van de eerste wedstrijd van Nederland naar de C1000 geweest(we wonen er zo'n beetje naast) en oooooow wat was het heerlijk rustig!!! Winkels zijn echt gewoon open hoor)

Massi Nissa

Massi Nissa

19-06-2010 om 12:57

Was net bij jack en jones

in verband met vaderdagcadeau man en die jongens achter de kassa glunderden, want zij hadden maar liefst acht tv-schermen om de wedstrijd op te volgen. Ze gingen de radio er ook bij aanzetten. Het schijnt dat tien miljoen Nederlanders van plan zijn om te kijken, dus ze zullen niet veel gestoord worden .
Groetjes
Massi (zet dochter met een filmpje achter de 'oude' tv in haar slaapkamer - alle pedagogische regels gaan hier overboord)

Hier open

en ben op zaterdagmiddag nog nooit zo snel door de Lidl en Emte gelopen, heerlijk was dat! viel me trouwens op dat ze bij zowel lidl als Emte ook geen radio aan hadden, dat hadden ze bij de Zeeman wel (en vrij hard.)

Gr Pham

Vandaar die korting!

Ik kon de opmerking over 20% korting van de Kruidvatcassiere niet plaatsen, maar nu snap ik het. En nu snap ik ook waarom het helemaal niet zo vreselijk rustig was bij het Kruidvat (noch bij de Etos). Maar verder was het inderdaad een stuk minder druk in het winkelgebied hier. Met name mannen schitterden door afwezigheid.
In het park hier in de buurt was een of andere jeugdhappening gaande, die maar zeer matigjes werd bezocht

Tijdens de tweede helft met zoon naar de kapper gegaan. Daar zit het anders altijd stampvol, maar dat viel nu reuze mee...

Jammer dat de volgende wedstrijd om 20.30 uur is. Wel op een donderdag, dus koopavond

groeten,

Temet

reina

reina

20-06-2010 om 10:36

Gewinkeld

Reinaman heeft eindelijk weer een serie nieuwe shirts en diverse paren nieuwe schoenen, want winkelen in zulke stille winkels, geen rijen aan de kassa etc is een stuk minder erg dan anders

Bibi72

Bibi72

20-06-2010 om 10:54

Vroeger werkte ik bij de blokker

Op een koopavond moest het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd spelen, weet niet eens meer welke (het is minstens 18 jaar geleden!) We hebben die avond welgeteld 2 klanten gehad (dames uiteraard!) Duur avondje voor de baas! (We waren met 7 personeelsleden ongeveer, die betaal je niet van die 2 klanten!)

Lou

Lou

20-06-2010 om 11:53

Toch eens kijken

wanneer die wedstrijden zijn. Ik moet nog een paspoort aanvragen bij burgerzaken. Loeidruk altijd. Misschien kan ik een keertje tijdens een belangrijke wedstrijd gaan! Wat een goed idee!

Jaymza

Jaymza

20-06-2010 om 14:31

Hier geen kortingen

Gisteren ook gewinkeld onde de wedstrijd en hier en daar iets gekocht, maar nergens wedstrijdkorting gehad.

jaymza

Pretpark

een ander idee dan winkelen: wij hadden gister een bedrijfsuitje naar de dierentuin. Rustig dat het was, heerlijk!

jammer dat ze niet weer op een zaterdag of zondag spelen, lijkt me ideaal om naar de efteling te gaan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.