Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

26-08-2009 om 20:50

Zijn er brabanders hier of limburgers

Mijn oom en tante hebben mij 5 maanden uit de brand geholpen door een dag in de week op mijn zoontje te passen.
Volgende week is de laatste keer.

Ik wilde ze wat leuks geven.

Nou gaan ze volgende week op vakantie in Overloon, dat ligt volgens mij op de grens Brabant/Limburg, volgens mij ligt het in de buurt van Venray, maar pin me daar niet op vast.

Ik wilde in overleg met een restaurant daar ervoor zorgen dat ze op onze kosten uit eten kunnen gaan. Dus dat ik de rekening opgestuurd krijg, terwijl ze lekker op hun vakantie uit eten gaan. Want ze hebben niet zoveel geld en zullen de rest van hun vakanties wel naar de goedkope eetcafe's gaan. Niets mis mee natuurlijk, maar ik wilde ze dus een etentje cadeau doen.

Ik wilde ze daar volgende week mee verrassen.

Nou kan ik wel op de Ienssite of de dinnersite kijken, maar daar heb ik me af en toe al lelijk in verkeken. Niet alles wat daar hoog scoort is ook daadwerkelijk goed.

Dus ik wilde van de Brabanders/Limburgers die daar in de buurt wonen een leuk, maar met name goed restaurant weten. Dus geen vreetschuur, kosten maken niet uit.

Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi

zou het zo niet kunnen zeggen omdat ik er niet zo dicht bij woon, Diessen ligt daar niet zo vlakbij is zeker 45 min rijden als het niet langer is, wel ligt zoopark overloon daar is een leuk dierenpark, weet niet of je daar ook lekker kunt dineren, heb je al gegoogeld op uit eten overloon, ben er wel eens geweest en kwam toen wel langs leuk uitziende restaurantjes.
krulleke

Tinus_p

Tinus_p

27-08-2009 om 09:51

Heu

Kiki:
"Nou kan ik wel op de Ienssite of de dinnersite kijken, maar daar heb ik me af en toe al lelijk in verkeken. Niet alles wat daar hoog scoort is ook daadwerkelijk goed."
Dat geldt ook voor OO

mama van twee

mama van twee

28-08-2009 om 20:36

Buiten overloon zelf

Hoi Kiki,
Kom zelf uit Noord Limburg (uit de buurt van Venray). Diessen is hier niet echt in de buurt.
Net buiten Overloon zelf zit, vind ik dan, een leuk restaurantje In de Keulsche Pot. Gaan we zelf ook regelmatig eten. Je hebt hier, buiten het "normale" eten ook wat apartere gerechten op de kaart staan en is heel betaalbaar.
Ook bij restaurant Het Maasdal in Horst (op ong. 20 minuten van Overloon) kunnen we altijd lekker eten.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes, D.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.