Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zin en onzin van gymschoenen

Hallo allemaal,

mijn zoons hebben een leeftijd bereikt dat ze zelf hun schoenen willen kiezen. en..ze willen geen "gewone" schoenen meer maar gymschoenen.
Ik heb deze keer toegegeven,maar ik hoorde dat gymschoenen niet goed zijn voor je voeten.

wie weet het? ze hebben puma;s en adidas gympen

groetjes,annemieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
itsme

itsme

03-10-2008 om 20:29

Gympen

Ik denk dat die gympen helemaal zo slecht nog niet zijn. De meeste gympen die ik tegenkom hebben meer steun dan de "normale" schoenen.

Moet wel zeggen dat ik nu geox gympen heb gekocht en ik zie de kids daar beter op lopen dan de umbro's die ze eerst hadden. Zit dus ook nog wel verschil in de merken.
Mijn huisarts zei vroeger tegen mij dat de nikes heeeeeeeeeeeeel goed waren voor je voeten..

groet

*Sophie*

*Sophie*

03-10-2008 om 23:13

Leer of geen leer

Ik denk dat dat ook wel kan meespelen, of het 'goed' is voor de voeten.
Wij vonden het altijd een vereiste dat de gympen helemaal (behalve event. zool) van leer waren, verder mocht hijzelf weten welke het dan werden. Behalve van die dunne dingetjes, met zo'n zooltje van 1 mm, die dan weer niet. En het meosten niet halve sloffen zijn, beetje stevig wel.

Zoonlief (14) heeft jaaaaren op stoere maar toch goede leren gympen van Timberland gelopen, naar zijn en onze tevredenheid. Nu heeft hij iets soortgelijks van een ander merk, ben even vergeten welk merk.
Zijn voeten en schoenen stinken dan ook nooit, helemaal nul.

groetjes, Sophie.

annemir

annemir

04-10-2008 om 10:05 Topicstarter

Leer?

Hoi,
heb ik weer..ik wist neit eens dat je gympen in leer had.
nou, voor deze prijs denk ik het niet. 40 euro voor een paar puma;s en 40 euro voor de adidas gympen. het zijn binnengympen,met zo'n lichtbruine zool.
volgens de verkoper loopt hij al zijn hele leven op gympen zonder problemen.

toch heb ik ooit gehoord dat het niet zo goed is,maar ja wat is wel goed?
ik heb ze nog naar de geoxen geloosd,maar nee, gympen in het hoofd is gympen aan de voeten.

Podoloog

Mijn zoon heeft inlegzolen van de podoloog en mag van die beste man gerust sportschoenen dragen maar dan inderdaad wel de betere (lees duurdere) merken omdat die over het algemeen een betere pasvorm hebben en een verstevigd hielstuk. Onze zoon loopt meestal op nikes en een enkele keer puma of adidas.

annemir

annemir

05-10-2008 om 09:38 Topicstarter

Leer

Hoi,
oke. ik dacht dat voor die prijs het geen leer kon zijn,maar zo te ruiken wel...
ik ben weer gerustgesteld,thanx.

groetjes,annemieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.