Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sanne

Sanne

26-09-2011 om 12:59

Zitzak

Wie heeft er goede tips voor het kopen van een zitzak. Hij moet natuurlijk lekker zitten! Hij zal vooral door de kinderen gebruikt worden. Natuurlijk zie ik overal de fatboy of varianten daarvan maar die is erg groot, en ook met zo'n gladde stof, glij je daar dan niet vanaf? Ik zie nooit ergens zo'n ronde zachte plof zitzak die je vroeger wel had.
Wie heeft er ervaringen of tips voor mij? Alvast bedankt, groetjes,
Sanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mari39

mari39

26-09-2011 om 13:54

Trendhopper

is die toevallig bij je in de buurt? Ik was er laatst en mijn onrustige ASS-zoon plofte in een zitzak,hij was er niet meer uit te krijgen. Zo lekker zat deze!!!
Hij is van het merk TERAPY.

sanne

sanne

26-09-2011 om 14:26

Mari39

Ik heb net even op de website van trendhopper gekeken maar ik zag geen merk terapy erbij. Er is wel een trendhopper in de stad waar ik woon maar toch redelijk gedoe om er te komen. Kan je iets meer vertellen over die zitzak? Groot/klein, wat voor stof, vorm?
Alvast bedankt!

sanne

sanne

26-09-2011 om 14:27

Savon

Via deze link krijg ik heel veel verschillende zitzakken bij de wehkamp site. Welke hebben jullie precies?
Groetjes, Sanne

Sanne

Volgens mij hebben wij die rode (tweede regel, die van 42,45). Ik las in de recensies dat er geen binnenzak in zit en dat er veel stof uit komt. Hij is bij ons gewoon stoffig omdat dat ding natuurlijk op de grond ligt, ik zie er nooit stof uitkomen als er een kind op ploft. Zo nu en dan klop ik hem buiten een beetje uit of zuig ik hem (als ik een huishoudelijke aanval krijg). Je kan hem natuurlijk niet wassen maar die behoefte heb ik ook nooit gevoeld eerlijk gezegd. De stof is in elk geval niet glad.

mari39

mari39

26-09-2011 om 20:51

Sanne

Je kunt ook beter even googlen op terapy zitzakken en niet bij de website van trendhopper. De zitzakken worden ook online verkocht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.