Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

16-03-2012 om 12:11

Nou

Inderdaad geweldige schoenen Ingrid! Staan vast bijzonder onder je bandplooibroek

IngridT

IngridT

16-03-2012 om 13:12 Topicstarter

Cobi...

Peeptoes? Engelse uitspraak neem ik aan? (Gronings klinkt een stuk beroerder..)

Ik dacht nou net dat ik met zulke woeste schoenen mijn nagels gewoon naturel mocht laten. Ben nl erg slecht in nagellak. En de enige keer in mijn leven dat ik het ooit door een pedicure heb laten doen schrok ik me de hele tijd wild als ik per ongeluk naar mijn voeten keek. Whaaah! Bloed!

Nou ja, who cares. Middelste zoon van 12 (met grote voorkeur voor een uitbundige garderobe, zowel voor zichzelf als voor mij) was bijzonder trots op me, dat ik zonder aandrang van zijn kant zo iets exotisch had gescoord!

Ingrid.

IngridT

IngridT

16-03-2012 om 13:12 Topicstarter

Oh, skik..

dank je. ik zal het volgende keer eens uitproberen..

Ingrid

Ingridt

Gave schoenen! Jammer dat ik dat type niet draag.

Leuk dat je zoon dat zo leuk vindt trouwens, ik vermoed dat menig 12-jarige jongen zijn moeder het liefst in egaal donkerblauw zou zien, als ze zich al in het openbaar mag vertonen

Groeten,

Temet

Margriet*

Margriet*

16-03-2012 om 13:48

Wel lente in hoofd

maar die peeptoes zijn niet echt mijn smaak.
Ben meer van de eenvoud.
Net in de tuin gewerkt, in de zon, = kreeg ik ook lente van in mijn hoofd

margje van dijk

margje van dijk

16-03-2012 om 14:03

En bedankt hè?

Heb ik die URL van jou bekeken, krijg ik nu waar ik ook kom op internet die pumps van jou om mijn oren geslingerd, pardon, die peeptoes.

Er zit blijkbaar een cookie in mijn voorraadkast die heeft geregistreerd dat ik naar die schoenen heb zitten kijken. Ik was net van de jurkjes af die ik drie maanden geleden had wagen te bestuderen.

Weet je al dat er een bijpassend tasje is bij jouw schoenen? Heb ik allang gezien zonder er om te vragen. 164 euro, geen geld voor een beetje lente.

PS Heb je al bij Ouders en School gekeken?

Margje

IngridT

IngridT

16-03-2012 om 14:25 Topicstarter

Margje...(en cobi)

Dat tasje stond ook bij de schoenenwinkel...dat doen we dus maar fijn niet. Da's echt niet aan mij besteed.

En cobi..tja, ik heb een zwak voor schoenen. Ze waren idd niet goedkoop, maar ik weet zeker dat ik ze over 5 jaar NOG heb! (in deze kleurstelling is het onmogelijk er eentje kwijt te raken in een donker hoekje van de kast lijkt me)

Ingrid

Ooo

wat een leuke schoenen!!! ik kan me voorstellen dat je er helemaal vrolijk van wordt, alleen al van door er naar te kijken. Leuk!

Vic

Vic

16-03-2012 om 19:02

Goh, wat een aparte schoenen. En wat grappig dat smaken zo kunnen verschillen

Sancy

Sancy

16-03-2012 om 19:06

Margje o.t.

Heb je geen Firefox met AdBlockplus add-on? Werkt als een tierelier!

140 euro?

tjee, zoveel geld heb ik nog nooit aan een paar schoenen uitgegeven....
Wel mooie kleurtjes, ik kan me voorstellen dat je daar lentegevoel bij krijgt.

tonny

tonny

16-03-2012 om 19:58

Erg leuk!

Zo vrolijk, geweldig zeg.

Maar ja, mijn grote teen ziet er belabberd uit, kalknagels, grmbl. Dus als iemand mij een leuk linkje kan geven van zomerse schoenen met luchtgaatjes op een andere plek dat de teen - graag!

Hee Cobi, is je zwarte pump niet naar buiten gevallen bij te grote drukte in een halletje of zo? Of kan dat bij jullie thuis niet?
Achter een plank van de schoenenkast gevallen of zo?
Dat ding moet toch ergens zijn!!

Rosase

Rosase

16-03-2012 om 21:49

Ooh wat zijn ze leuk!

De hak is mij wat te hoog, maar voor de rest vind ik ze helemaal gaaf.

Het wordt geloof ik wel kleurrijk deze zomer

krin

krin

16-03-2012 om 21:57

Vic

Ik schaar mij van harte achter jouw volmaakt diplomatieke opmerking.

kastanjet

kastanjet

16-03-2012 om 22:09

Cobi

Welke DM pumps heb jij? Na 2 jaar on-stop mijn DM Jenny laarzen heb gedragen, wordt het eens tijd voor iets anders.

IngridT

IngridT

16-03-2012 om 22:52 Topicstarter

Nou.

Zo belachelijk veel duurder waren mijn schoenen nou ook weer niet dan Cobi's favoriete model....

Onze dorpsschoenwinkel is trouwens goedkoper dan Omoda of Zalando, en los daarvan vind ik 125 euro voor een paar mooie schoenen niet echt goedkoop, maar ook niet echt belachelijk duur. Maar goed, daar ging het helemaal niet om, ik wilde alleen maar even mijn blije lentegevoel delen.....

Ingrid (en jullie mogen ook wel gewoon hardop zeggen dat je ze afschuwelijk vindt hoor....kan me daar best iets bij voorstellwn...ze zijn niet echt 'middle of the road'. Maar ik vind ze fantastisch!)

Smaken verschillen

Ik vind ze uh.... anders ? ) Maar ik begrijp je punt helemaal. Vandaag twee jurkjes bij Didi gescoord, ik stond helemaal met het lente-gevoel voor de spiegel in de paskamer.

Heerlijk, hopelijk kan ik snel mijn jurkjes aan, en jij je schoenen!

Yes schoenen!

Ik heb ook schoenen gekocht vrijdag! Ook helemaal lente in mijn bol! Ik heb deze in het groen gescoord:
http://www.zalando.nl/spm-enkellaarsjes-zwart-sp611c013-802.html
En deze in het grijs:
http://www.zalando.nl/mjus-over-sportieve-enkellaarzen-bruin-mj111c00l-701.html
Alleen... het was outletcollectie (misschien de kleuren uit een oudere collectie?) en ik heb per paar 30 euro betaald. Ik voel me opeens nog lente-achtiger!

kastanjet

kastanjet

18-03-2012 om 09:03

Cobi

Ik vind ze leuk! Ik heb nix met dunne, ranke schoenen. Dat past helemaal niet bij mij. Vind schoenen kopen sowieso niet leuk. Het liefst loop ik trouwens op blote voeten, maar ja, dat kan niet altijd...

amk

amk

19-03-2012 om 10:41

Notes

ze zijn prachtig.
Maar ze vallen mij nogal tegen. Ik heb dezelfde (hoge tot aan de knie) maar de neuzen worden heel erg snel kaal. Even langs de trapper van je fiets is al genoeg. En het is niet goed te poetsen, het is de 'lak'-laag die beschadigd.

Ik ben er ook heel erg blij mee, ze lopen heerlijk.

kastanjet

kastanjet

19-03-2012 om 16:26

Nogmaals dr. martens

Deze heb ik vorig jaar gekocht. Lopen ook erg lekker.

www.dmusastore.com/p-3534-vanessa.aspx

margje van dijk

margje van dijk

22-03-2012 om 11:41

Ingridt (ot)

Dank voor de hint! Ik heb het draadje bij Werk etc gevonden! (En gereageerd).

Margje

margje van dijk

margje van dijk

22-03-2012 om 11:45

Ps oeps

Die hint gaf je bij het brood-draadje. Nou ja.
Margje

kastanjet

kastanjet

24-03-2012 om 17:41

Vandaag deze schoenen gekocht

http://www.brandos.nl/fly-london/peak-142171000-khakiblack/a51372

Ik krijg per 1 mei mijn ontslag, maar ben al weer volop aan het netwerken en afspraken plannen. A.s. dinsdag heb ik een officieel sollicitatiegesprek, dus ik wilde nieuwe schoenen. Ze zitten fijn, lopen lekker en als het niets wordt heb ik toch leuke schoenen (vind ik).

Mooi kastanjet!

Mooie schoenen Kastanjet! Ik ken dat merk helemaal niet. Leuk draadje dit, heb al een hoop smaken en soorten voorbij zien komen

De hak ziet er niet echt hoog uit, klopt dat?

merene

merene

24-03-2012 om 19:34

Leuke schoenen

Leuke schoenen en ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek!

Het viel me op dat je ze op afbetaling! kunt kopen. Nou ja, dat heb ik nog nooit gezien. Schoenen op afbetaling. Waar gaat het heen in deze wereld?

Guinevere

Guinevere

24-03-2012 om 21:14

Sssst kastanjet

ssst Kastanjet, ik wil dat merk graag helemaal voor mezelf houden (en voor jou dan nu dus ook). Ik heb al een paar paren van Fly London, en wat zijn dat fijne schoenen zeg. En iedereen maakt er wel een opmerking over.

Op wow kastanjet

Ben helemaal niet zo'n schoenenfetisjist, maar deze zijn in één woord prachtig!

Kastanjet

"Ik heb een sollicitatiegesprek, dus ik wil nieuwe schoenen, en als het niks wordt heb ik toch nieuwe schoenen" Wat een briljante, positieve redenering!

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.