Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ardennen

Ardennen

22-11-2009 om 22:42

Zoek kalender/agenda

Beste allemaal, ik kan niet zo goed zoeken. Laatst liep hier een draadje over het maken van een eigen gezinsagenda in Excell en ik meen dat mensen die hem al gemaakt hadden aanboden het basisbestand op te sturen. En dat zou ik heel graag willen hebben want dat scheelt mij weer een heleboel werk.
Ik kan dat draadje niet vinden. Heb op kalender en op agenda gezocht.
Iemand die me helpt?

Dank, Ardennen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 09:16

2009

de kalender is van 2010 maar er staat nog gewoon 2009 boven,
groet, pol

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 12:16

Je zou toch

een tweeling krijgen en die pelle en polly noemen whahahahahha
vreselijk!!!

Annet

Annet

23-11-2009 om 20:47

Nou zeg, dat zeggen jullie nu pas

Zit ik allerlei mensen de kalender te mailen met het verkeerde jaartal erboven!!!!!
Waarom mailt niemand mij???????
In ieder geval is het nu aangepast. En ik hoop dat Ardennen het zelf aan kan passen want ik denk dat ik haar al wat gestuurd heb.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 20:54

Annet

Ik heb het zelf geprobeerd aan te passen, maar ik kon het jaartal niet eens vinden...

sorry dat ik niet heb gemailt, dacht er nu pas aan toen we het er weer over hadden.

ik ben zoooo blij met die kalender! annet! jij moet nog jaren aktief blijven op oo. of je moet gewoon een vaste mailgroep maken en ons allemaal in november elk jaar de nieuwe lijst sturen!!

ik heb zelf ook een aantal vriendinnen aan wie ik hem doorstuur.

groet, pol

Annet

je hebt mail

Annet

Annet

23-11-2009 om 22:33

Polly en anderen die niet weten hoe ze het jaartal moeten wijzig

Als je in het document staat (excel) dan ga je in de menubalk naar Beeld. Daarin staat de optie koptekst/voettekst.
Als je daarop klikt, kom je in een menu voor de koptekst.
Je klikt op - aangepaste koptekst - en dan kom je in de tekst van de koptekst. Hier kun je eenvoudig het jaartal wijzigen.
Want eeeeeh Polly, je gaat toch geen heel jaar een kalender gebruiken met het verkeerde jaartal.

Annet

Ik heb er gewoon straal overheen gekeken. Heb het inmiddels aangepast. Ennuh, bedankt nog!

Chris

Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

25-11-2009 om 10:36

Gezins agenda/kalender Ouders Online

Natuurlijk is er ook nog de gezinskalender van Ouders Online. Superpraktisch en mooi!

Klik hier om de agenda/kalender van Ouders Online te bestellen

Puck2

Puck2

25-11-2009 om 15:54

Forumredactie

De OO-agenda is inderdaad heel praktisch. Ik ben vooral fan van de insteekhoesjes maar mogen in de volgende versie de vakjes wat groter? Ze zijn mij net te klein, zeker als je de bijgeleverde stickers gebruikt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.