Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

16-05-2012 om 17:18

Zonnebrand creme

Omdat ik positief wil blijven en denk dat het mooie weer nog gaat komen ben ik me aan het orienteren op een zonnebrand creme die goed bruint, mijn benen willen maar niet bruin worden, een beetje googelen leverde twee cremes op t.w australian gold en tropical hawaiian, hier schijn je dus *echt* superbruin van te worden,zijn er dames op eht forum die ervaring hebben met één van deze twee cremmetjes?

Groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaar

Kaar

16-05-2012 om 18:39

Beide

ik wil niet zeggen dat het niet werkt, maar ik ben er geen spatje bruiner of sneller bruin mee geworden dan normaal

Vic

Vic

16-05-2012 om 21:38

Vroeger

Vroeger gebruikte ik Pigge Bruin, gekocht bij Van der Pigge in Haarlem. Ik weet niet of het nog bestaat, maar daar word je echt heel bruin mee.

Chippie

Chippie

17-05-2012 om 00:10

Australian gold

Je wordt er echt niet sneller bruin door dan die andere, maar dat geurtje: Heerlijk, als ik dat ruik bij deze herfstige temperaturen dan is het toch een beetje zomer...

nathalie

nathalie

17-05-2012 om 09:03

Ik snap het niet

De zon maakt je bruin, door straling die ook schade kan doen. Zonnebandcrème is om je huid te beschermen tegen zonnestraling. Hoe hoger de factor hoe beter de bescherming dus hoe minder de doorlatendheid, en hoe minder je ervan kleurt.
Zoek je nu spul wat de zonnestraling nog extra versterkt? Dus nog bruiner worden dan wanneer je geen spul zou smeren, een soort brandglaseffect?
Is een zelfbruiner nog een idee, daarmee worden mijn melkflessen in het voorjaar wel toonbaar onder een rokje.

+ Brunette +

+ Brunette +

17-05-2012 om 13:57

Fleur, ik weet niet hoe snel je verbrandt, maar

Hawaiian Tropic heeft bakolie in het assortiment.
Afgezien van huidkankerkansen geloof ik trouwens dat een beschermingsfactor beter is want het helpt tegen vervellen zodat de bruine kleur langer blijft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.