Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2010 om 16:00

Zorg en zekerheid

Mijn zus wil overstappen kwa zorgverzekering, haar oog is gevallen op Zorg en Zekerheid.
Ze is op zoek naar ervaringen met deze verzekeraar, wie oh wie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2010 om 16:57

Ben ik (weer)

ik heb hem hier al vaker aangeraden Ik ben erg tevreden. Snelle reacties op vragen, snelle uitbetaling van facturen, je hoeft geen declaratie in te vullen, gewoon je factuur opsturen en binnen 10 werkdagen uitbetaald. Het kan ook nog naar een antwoordnummer, dus geen postzegel. Vergoedingen zijn voor ons gezin prima en voldoende....

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2010 om 17:00

Dankje

Ik geef het door,bedankt.
Meer ervaringen welkom!

fladder

fladder

28-12-2010 om 17:42

Ik...

...hoop het volgend jaar te kunnen zeggen want ik ga per 1-1 over... Dankzij OOL

bibi63

bibi63

28-12-2010 om 20:46

Ik ook!

Per 1 jan Z&Z.
Gr. Bibi

D@f

D@f

29-12-2010 om 10:03

Hier ook sinds een jaar en...

supertevreden!!! Hoge vergoeding van de ADHD medicijnen voor dochter (en vanaf febr. ook voor zoon), zeer snelle uitbetaling. Beugel van dochter wordt tot E2300,- vergoed, zal iets te weinig zijn, maar gezien andere verzekeringen vind ik de vergoeding goed. Ook de klantenservice is vriendelijk en snel. Kortom, dik tevreden hier!

D@f

Jammer

Dat ik niet later in het jaar kan overstappen, hij heeft een goeie dekking, maar is niet heel goedkoop vind ik.
Muizemeis

fladder

fladder

29-12-2010 om 12:06

Muizemeis

Hij is inderdaad duur, maar ik heb een kind dat een interessante hoeveelheid Concerta gebruikt en die wordt daar het best vergoed (tot 750,= en dat wordt hier qua kosten aardig benaderd). Als ik dat erin verwerk ben ik per maand toch nog goedkoper uit dan met mijn oude verzekering (waar nota bene ook nog eens een korting bij zat die ik bij Z&Z niet meer zal hebben).

Misschien geldt dat ook voor jou?

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2010 om 14:16

Niet heel goedkoop?

Er zijn echt duurdere hoor! En de AV-Gezzin is best wel voordelig (nu heb ik nog extra korting vanwege lidmaatschap Balans)....

mar

mar

29-12-2010 om 15:15

Fysio

Van Z&Z weet ik dat ze niet gecontracteerde fysiotherapeuten (en dat zal dan ook wel voor andere paramedici gelden) niet vergoeden. Waarschijnlijk voor chronische aandoeningen weer wel, maar dat weet ik niet precies.
Dus mocht je onder behandeling van een fysio zijn, dan zou ik dit even checken.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2010 om 15:35

Mar

daar heb ik vorig jaar ook vragen over gesteld. Maar ze hebben met vrijwel alles bij mij in de buurt gewoon contracten. Geen probleem dus, kun je gewoon op hun site checken.

bibi63

bibi63

29-12-2010 om 15:50

Wat ook fijn is bij z&z

Dat veel sporten voor de kids voor 50% vergoed worden! Ik had verwacht dat dat alleen voor grote clubs e.d. zou gelden, maar niets is minder waar. In principe is bijna elke vereniging aangesloten bij een bond en dan geldt de vergoeding dus. Onze dochter kan via haar buurt turnclub dus gewoon 50% korting krijgen en ook voor haar tennis. Altijd leuk.
Gr. Bibi

Fiorucci

Fiorucci

29-12-2010 om 16:13

Bedankt

Bedankt voor jullie reacties!

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2010 om 16:48

daar zal ik eens naar informeren. Misschien geldt dat ook voor de badminton en voetbal?

Fladder

Ik ga ze toch nog eens vergelijken dan, ik krijg nu collectiviteitskorting en dat is best leuk meegenomen, bij ZenZ niet, maar hun voorwaarden zijn wel gunstig.
Muizemeis

mar

mar

29-12-2010 om 23:12

Nasha

Dat van die niet-gecontracteerde therapeuten is ook pas met ingang van 2011. Toevallig kom ik zelf bij een niet-gecontracteerde therapeut, maar ben gelukkig niet bij Z&Z verzekerd.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2010 om 23:28

Heb je dan iets bijzonders ofzo?

Want ik heb gewoon eens even gekeken, en ik zie geen andere dingen dan vorig jaar. Is het iets speciaals wat jij nu hebt?

D@f

D@f

30-12-2010 om 15:25

Muizemeis

Ik krijg ook collectiviteitskorting bij Z&Z, maar ben geen lid van Balans hoor! Had vorig jaar bij aanmelding wel Balans genoemd en gevraagd of ik die korting kon krijgen en dat was geen probleem! Misschien toch even bellen en vragen naar de collectiviteitskorting van Balans?

D@f

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.