Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

13-11-2010 om 17:10

Zorgpolis

Welke site is goed voor het vergelijken van zorgpolissen? Ik ben best tevreden, maar wil eigenlijk ook wel eens kijken naar een verzekering met een vergoeding voor brillen (maar niet eentje die je verplicht tot bijv Hans Anders, ik wil wel graag zelf kiezen waar ik mijn bril koop...)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Independer

independer is een handige vergelijkingssite.
ik ben ook op zoek naar een verzekering die brillen vergoed,maar bij de meeste moet je twee aanvullende pakketten afsluiten,en dan nog krijg je maar 1x per 2 jaar een bril vergoed.
ik kreeg trouwens vanmorgen de nieuwe polis,zomaar €13 euro duurder p/m.
dus ik ga vanavond ook eens rustig vergelijken en zoeken naar iets goedkopers.
succes Reina.

Consumentenbond

De consumentenbond heeft elk jaar een zorgvergelijker. Zij zijn in ieder geval volledig onafhankelijk (ze krijgen geen afsluitprovisie oid van de verzekeraars), ik weet niet hoe dat bij andere vergelijkingssites is.
Als je lid bent kun je via hen ook een flinke collectiviteitskorting krijgen bij de meeste verzekeraars.

Consumentenbond alleen voor leden

ik kan op de site van de consumentenbond geen premies vergelijken omdat ik geen lid ben.

Sus-anne: ook voor nietleden

Klopt wat betreft alle andere tests. Maar de zorgvergelijker is door iedereen te gebruiken. Hier adverteren ze zelfs mee. Ik kan alle premies zien (ben ook geen lid).
Ik krijg bij independer totaal andere resultaten dan bij de consumentenbond - het loont dus om meerdere sites te gebruiken om te zien welke verzekering de beste/voordeligste is.

reina

reina

14-11-2010 om 10:41

Dank

Independer, da's waar ook, die heb ik eerder gebruikt. Ik dacht ook dat die van de Consumentenbond alleen voor leden was. Ik heb morgen tijd me erin te gaan verdiepen. Bedankt!

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2010 om 12:46

Zie ook door de bomen het bos niet

Om praktische redenen willen wij weer terug naar Univé, dat beviel ons voorheen goed. Maar ook met de wetenschap dat we bij Univé verder willen zit ik met de vraag welke dekking we moeten nemen. Ik heb er vannacht heel wat tijd in gestoken en weet het nog niet. Moeilijke beslissingen! Ik ga ook eens bij de consumentenbond kijken.

Interressant

Ik moet ook op zoek
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.