Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zorgverzekeraar kiemer goedkoop, en goed?

Ik kwam op zoek naar een zorgverzekeraar deze site tegen: http://www.kiemer.nl/consumenten/default.aspx met een erg goedkope zorgverzekering. Maar ik ben dan erg argwanend en denk dan gelijk, jaaahaaa goedkoop is dat dan ook goed???? Als ik dan naar het overzicht kijk van wat ze vergoeden lijkt het een goeie te zijn of zie ik iets over het hoofd. Hebben mensen ook ervaring met de ziektekosten verzekeraar. Ik zou trouwens zelf gaan voor het pakket Femke
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

09-12-2010 om 21:07

Goedkoop?

Hij is goedkoop, maar het scheelt misschien enkele euro's per maand met een andere goedkope?

Het Pakket Femke is alleen een aanvullende verzekering, ik neem aan dat je dat ook hebt gezien? Met mijn geboortedatum komt de basisverzekering op 99 euro, met Femke erbij 124 euro, en dan heb ik nog geen tandartsverzekering!

muizemeis

muizemeis

09-12-2010 om 21:12 Topicstarter

In getrapt

Ik zag later pas het knopje zodat je een vergelijking kunt maken met een andere verzekering en Agis blijkt in mijn geval nog steeds goedkoper, en dan heb ik wel een tandartsverzekering. Ik vertrouwde het ook al niet helemaal.
Muizemeis

Minet

Minet

09-12-2010 om 21:14

Ah, pakket

ik ging nog even verder, voegde tandenSven eraan toe, en toen bleek ik ineens ipv 9 euro extra te moeten betalen korting kreeg, dit pakket kost me nu 115, maar mijn tandpakket is hiermee veel te klein. Een duurder tandpakket levert me helaas niet meer de pakketkorting op.

Ineke P.

Ineke P.

10-12-2010 om 08:51

Salland

jongerenpolis, die mag iedereen tot elke leeftijd afsluiten. vergoed fysio 100% en tandarts per jaar 2 consulten plus 225,-
kost via independer 113 euro per maand.
een goedkopere heb ik nog niet kunnen vinden.

muizemeis

muizemeis

10-12-2010 om 10:04 Topicstarter

Ineke

Is Salland ook een bekende??? Via independer wil ik geen verzekering, ooit wel gaat maar zoveel gedonder mee gehad dat ik dat niet wil.
Muizemeis

Ineke P.

Ineke P.

10-12-2010 om 10:33

Bekende?

niet van mij in elk geval Maar ik ben wel bij ze verzekerd.
Van independer kun je toch geen last hebben, je verzekerd je tenslotte gewoon bij de maatschappij naar keuze, independer zorgt alleen maar voor de korting. Scheelt toch weer 10%, en dat is veel geld.Dus waar je je ook gaat verzekeren, als je van jezelf geen collectiviteitskorting krijgt,zou ik tch de tussenstap van independer overwegen.

Vic

Vic

10-12-2010 om 10:42

Wat kost de basisverzekering?

Ik heb al jaren de collectieve verzekering via de tussenpersoon van mijn werk. Basisverzekering is volgend jaar 95 euro, en in totaal kom ik met tandartsverz en de aanvulling op 128 euro. Ik vind het een enorm bedrag, maar het lastige met vergelijken is dat geen enkel pakket helemaal precies hetzelfde is. Zit ik gunstig met de basisverzekering?

Vic

vic, ik ben gaan vergelijken met de verzekering van onze baas en zilveren kruis. het scheelt een paar euro,maar zilveren kruis was toch iets goedkoper nog

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.