Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

07-11-2009 om 16:23

Zorgverzekering 2010

Vandaag kwam bij ons de 'aanbieding' binnen voor de zorgverzekering 2010 (Univé), viel niet tegen, ik had verwacht dat het een stuk duurder zou worden, maar we gaan ongeveer een dubbeltje meer betalen per maand en het eigen risico is € 10 omhoog gegaan. De vergoedingen van de tandartsverzekering zijn verbeterd, een aantal vergoedingen is van 75% naar 100% gegaan en een paar van 75% naar 80%, ik zie zo gauw geen voor ons negatieve dingen in de overige vergoedingen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Op zoek

ik ben op zoek naar een andere verzekering,eentje die onbeperkt fysio vergoed vanwege mijn reuma,ik zie door de bomen het bos niet meer,wat een gedoe.

Dank pandia

ik ga daar eens kijken.

Brianna F

Brianna F

08-11-2009 om 09:16

Sus-anne

Mijn dochter is juist daarvoor van verzekering geswitched. Ze zit nu bij Salland en die vergoeden haar wekelijkse bezoeken aan de fysio helemaal.

Salland?

deze ken ik niet,maar ik ga daar ook eens kijken.
uiteindelijk vergoeden alle aanvullende verzekeringen wel de fysio,maar dan zit ik gelijk aan een topverzekering( lees: de allerduurste),en ik zoek juist iets goedkopers.
maar ik heb nog een volle maand de tijd( opzeggen moet voor 31 december toch?)

Pandia

bedankt,ook daar ga ik naar kijken.

Bastet

Bastet

09-11-2009 om 07:23

Ohra

Het hoogste pakket van Ohra vergoed wel fysio onbeperkt,mijn man kan echt elke week,het hele jaar.
Groetjes.bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.