Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

evenzo

evenzo

07-01-2015 om 14:07

Zou jij de sloten vervangen? (sleutel verloren)

Zoon van net 12 is zijn fietssleutel verloren met daaraan de huissleutel. Het was bij de sportzaal van de gym. Er is niks gevonden. Hij heeft zijn fiets bij een vriendje gezet maar heeft ook geen huissleutel meer.
Er zitten geen labels aan de sleutel. Dus in principe kan dit niet naar ons huis leiden. Toch vind ik het a relaxed.

En voor de volgende keer? de fietssleutel en de huissleutel apart houden? Ik dacht juist dat het handig was dit samen te hebben zodat hij op 1 setje hoeft te letten en ook nooit zonder huissleutel van huis kan gaan want zijn fiets staat op slot in de tuin en schuur dat moge duidelijk zijn.

Barvaux

Barvaux

07-01-2015 om 14:11

nee

Ik zou nu zeker geen sloten vervangen. De kans is groot dat die wel door iemand gevonden is (zoek even op hoe dat gaat tegenwoordig, hier moet je het op een site van de gemeente zetten).

Mijn zonen hebben al heel lang de combinatie huissleutel-fietssleutel. Juist door die combinatie gaat het nooit mis. Ze kunnen niet uit school naar huis zonder fietssleutel en niet van huis naar school zonder huissleutel (dus deur is altijd op slot). Hier hangt er dus WEL een label aan, met MIJN 06 nummer.

Barvaux

Barvaux

07-01-2015 om 14:12

oja

Die label hing al aan hun fietssleutel toen er nog geen huissleutel aan zat en eens werd ik al gebeld op mijn mobiel nog voor we door hadden dat mijn zoon zijn sleutel verloren had bij het winkelcentrum

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.