Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Weh Kamp

Weh Kamp

17-10-2009 om 11:50

Zou jij een klacht indienen? Stinkende kleding door bezorger.

Ik bestel erg vaak bij Wehkamp. Vooral kleding voor oudste puberzoon die een vreselijke hekel heeft aan winkelen maar wel een uitgesproken smaak heeft tegenwoordig. Hij zoekt zelf op internet zijn kleding uit en geeft mij door wat hij wil hebben, en vervolgens bestel ik het. Gemakshalve bestel ik dan voor jongste en mezelf ook regelmatig bij Wehkamp.
We bestellen meestal meerdere maten om te passen en dus moet er veel terug en/of geruild worden. In die periodes heb ik regelmatig pakjes die gebracht en/of gehaald worden. Dat gebeurt altijd door dezelfde persoon en dat ging altijd prima, geen klachten.
Tot een maand of 2 terug komt er nu altijd iemand aan de deur die er
a. zeer onverzorgd uitziet (maar dat moet ze zelf weten, dat maakt mij verder niets uit)
b. ook nog eens vreselijk stinkt (en ook dat moet ze zelf weten, ik doe zo snel mogelijk de deur achter haar dicht en weg is ergste de lucht).
Maar dat laatste zou je denken. Niet dus, in en aan de pakjes zit die vreselijke lucht ook. Zelfs als je de kleding uit het plastic haalt zit die lucht er nóg in. De kleding stinkt dus gewoon! Brrrr! Ik heb dus de neiging om alles weer terug te sturen maar dat levert me heftig commentaar van zoon op die vindt dat ik alles gewoon kan wassen. Is ook zo, maar ik wil dit gewoon niet.
Wat zouden jullie doen? Een klacht indienen? Bij Wehkamp heeft geen zin denk ik, dus dat zal dan bij Selectvracht moeten gebeuren?
Ik vind dat eigenlijk wel ver gaan... maar baal hier ook enorm van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

17-10-2009 om 12:37

Oh jakkes

Zo nam ik ooit een tweedehands turnpakje over van een turnjuf,zij regelde dat namens ouders die iets ter overname hadden,zeg maar.Maar juf stinkt,en pakje heb ik echt drie keer moeten wassen voor de lucht eruit was...bbrrrr!!!Ik ben blij dat zij mijn dochter geen les geeft......maar je vraag: ik zou klagen bij selektvracht.
Bastet

Rieke

Rieke

17-10-2009 om 12:49

Kan toch bijna niet?

Lijkt me heel smerig, dat vooropgesteld. Maar dan moet ze het haast uit het plastic halen thuis....brrr, ik zou selektvracht ook laten ruiken.

Weh Kamp

Weh Kamp

17-10-2009 om 12:56

Dacht ik ook rieke

Ik vond het ook vreemd dat zelfs de kleding zelf stonk, maar het is toch echt waar. Die lucht is zo vreselijk doordringend! Als het een nacht in haar auto of bij haar thuis of weet ik waar bij haar ligt dan dringt blijkbaar die lucht overal in door. De plastic zakken van Wehkamp zijn niet 100% luchtdicht (kleine kieren waar hij dichtgeplakt wordt). En ook de zakken waar de kleding in verpakt is zit maar met een plakbandje dicht. Dus waarschijnlijk gaat die lucht echt overal doorheen.
Ik dacht eerst ook dat het alleen de buitenkant van de verpakking was die zo stonk. Maar zoon had net een nieuw shirt aangetrokken en hij toen hij langs me heen liep rook ik die lucht ook. Brrr!
Ik vrees dat het een van kastje naar de muur verhaal gaat worden, want op de site van Selectvracht lees ik dat je voor klachten bij de leverancier moet zijn. En ik vermoed dat Wehkamp me met deze klacht weer naar Selectvracht gaat verwijzen.
Maar goed, ik ga een poging wagen.

Tirza G.

Tirza G.

17-10-2009 om 14:37

Wehkamp

Ik heb zelf er goeie ervaringen met de klachtenservice van Wehkamp. Ik zou er zeker een mailtje aan wagen.

Tirza

Bezorgster

Bezorgster

18-10-2009 om 19:17

Beide inderdaad

Zéker ook melden bij het depot van Selektvracht! De bezorger haalt daar 's morgens de pakjes op met eigen auto en brengt die rond, wat je aan het einde van de dag overhebt, breng je terug en scan je, niets blijft een nacht in je auto. Maar als je pech hebt, liggen ze van 10 tot 17.00 in een auto die waarschijnlijk net zo 'fris' ruikt..
Of Selektvracht er boodschap aan heeft weet ik niet, het betaalt dermate slecht dat ze met grote moeite aan personeel kunnen komen.

Hanne.

Hanne.

19-10-2009 om 10:00

Ik wel

Ik heb het wel gedaan.

De meneer van de TPG die hier de pakjes afleverde was overduidelijk een roker, met als resultaat dat ik volledig naar rook ruikende pakjes (kleding) thuis kreeg.

Ik heb een klacht ingediend bij de TPG, en sindsdien is het probleem voorbij.

flora B

flora B

19-10-2009 om 16:34

Zelfde bezorger?

Ook hier een vreselijk naar rook stinkende zak van Wehkamp! Ik laat het na 1800 bezorgen, dus ik begrijp dat die zak vanaf 10.00 in de auto bij de bezorger ligt die dus menig sigaret heeft opgestoken. Ik heb de zak eerst buiten laten uitwaaien voor ik hem heb geopend. Ik zou geen aanklacht durven indienen.

Weh Kamp

Weh Kamp

19-10-2009 om 16:50

Flora b

Het is bij ons niet alleen de buitenkant van de zak die zo vreselijk stinkt, zelfs de inhoud stinkt. En of het alleen maar rook is betwijfel ik. Echt een heel smerige lucht. Rooklucht vind ik ook vreselijk (puberzoon stinkt daar ook regelmatig naar) maar dit is anders, nóg smeriger.
Ik zit nog steeds in dubio of ik wel of niet een klacht zou gaan indienen. Het is wel al de zoveelste keer dat het me overkomt en ik krijg steeds meer de neiging om maar niet meer bij Wehkamp te bestellen alleen al om de lucht van het pakket. Morgen verwacht ik nog een nalevering van mijn bestelling. Als het dan weer zo is denk ik dat ik toch maar eens aan de bel trek.

flora B

flora B

20-10-2009 om 23:02

Euch...

Dat klinkt niet fris, vreemd, er zit toch plastic om het kledingstuk heen? Zou die persoon het er dan uit halen? Kan je dat toch zien aan de zak....... zolang kan hij het ook niet in huis hebben, als de bezorger het om 10.00 pas in zijn auto krijgt.Ik zou eens bellen met Wehkamp, gewoon om te vragen of ze meer van dit soort klachten hebben gehad.
Succes

Weh Kamp

Weh Kamp

21-10-2009 om 08:27

Flora b

Flora afgelopen zaterdag stelde ook iemand die vraag. Ik kopieer even een stukje uit mijn eigen antwoord "Ik vond het ook vreemd dat zelfs de kleding zelf stonk, maar het is toch echt waar. Die lucht is zo vreselijk doordringend! Als het een nacht in haar auto of bij haar thuis of weet ik waar bij haar ligt dan dringt blijkbaar die lucht overal in door. De plastic zakken van Wehkamp zijn niet 100% luchtdicht (kleine kieren waar hij dichtgeplakt wordt). En ook de zakken waar de kleding in verpakt is zit maar met een plakbandje dicht. Dus waarschijnlijk gaat die lucht echt overal doorheen.

Ik dacht eerst ook dat het alleen de buitenkant van de verpakking was die zo stonk. Maar zoon had net een nieuw shirt aangetrokken en toen hij langs me heen liep rook ik die lucht ook. Brrr! "

Ik heb onderhand via internet een klacht ingediend. Tot nu toe heb ik daar nog geen reactie op gekregen. Ik vraag me af of ik dat moet verwachten trouwens. Misschien is bellen inderdaad een betere oplossing. Maar ik vind dat wachten aan de lijn altijd zo'n waardeloze tijdsverspilling (doe alles via internet tegenwoordig).

flora B

flora B

21-10-2009 om 18:40

Ben benieuwd

Of je er iets van hoort, lijkt mij wel. Wehkamp is altijd wel correct.
Ik kan mij voorstellen dat je het vies vind, soms kom je dat soort lucht ook tegen in de supermarkt bij mensen, zo'n lucht van rook en ongewassen kleding,bleh... Hou je ons op de hoogte?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.