Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zucht. I phone op 40 graden gewassen.....

Inclusief centrifugeren op 1400 toeren......

Hij staat nu zonder batterij en simkaart in een bak rijst. Hopeloos? Of denken jullie dat ie nog overlevingskansen zijn?

Ingrid

( pfff. Fijn paasweekend. Kind met luizen, en Samsung van zoon begon vrijdagavond te roken tijdens het opladen. Zal komende week wel een belletje komen van de rwinkel dat ie Total Loss is verklaard. Misschien krijgen we kwantumkorting voir 2 nieuwe telefoons.....)

Monique D*

Monique D*

06-04-2015 om 16:08

Geen oplossing maar..

.. dit zou ook zomaar bij mijn zoon kunnen gebeuren.. hij laat alles in zijn zakken achter.
Zo had ik per ongeluk zijn "oortjes" en chipcard mee gewassen.. had het niet gevoeld toen ik zijn zakken leeghaalde.

Gelukkig deden zijn oordopjes het nog.. alleen van de linkerkant zijn de bastonen niet meer te horen.

Hopelijk gaat het goed met jouw telefoon, IngridT!

(een rokende telefoon hebben wij tot nu toe niet meegemaakt).

Verzekering?

Zoon van een vriendin had laatst hetzelfde en de verzekering bleek het te dekken. Hij heeft inmiddels al een nieuwe telefoon. Wellicht een idee dat even te checken?

Helaas...

Ik had laatst ook zo'n verzuipactie, en mijn iphone kon niet meer gereanimeerd worden ondanks dagen rijst en een fohn-droogblaas-truc.
Ik heb nu een nieuwe telefoon, en een hoesje er om gedaan die schokproof en waterdicht is. Dat was ook een hele investering, maar ik ken mezelf. Die telefoon valt vast nog wel eens in het toilet (vergeten dat ie in mijn achterzak zit), krijgt een glas drinken over zich heen of valt op het grind. Het is niet mooi maar wel een hele geruststelling dat ie dat nu allemaal gaat overleven.

Evanlyn

Evanlyn

06-04-2015 om 19:34

hier

Wij hebben de absolute regel dat telefoontjes nooit in broekzakken mogen, want dat gaat een keer fout. Ze moeten in rugzakken of desnoods in jaszakken. Tot nu toe heeft dat gewerkt (afkloppen).

IngridT

IngridT

06-04-2015 om 20:14 Topicstarter

Ahum

Jullie denken allemaal dat het een telefoon van de kinderen was ......

Het was dus mijn eigen. In het middenachterzakje van mijn hardloopbroek. Doe ik hem altijd in als ik ga rennen. Gaat altijd goed. Behalve vandaag dus.....

Evanlyn

Evanlyn

06-04-2015 om 22:48

Oeps...

Pijnlijk. Zelf ook maar die regel aanhouden dan? Maar ja, het is wel prettig om bereikbaar te zijn natuurlijk. Of een simpel prepaid ding van 15 euro kopen speciaal voor het hardlopen? Wel lastig dat je tegoed dan "over de datum" kan raken.

Aan de andere kant: dit gaat je natuurlijk never nooit meer op deze manier gebeuren, dus tja...

Monique D*

Monique D*

07-04-2015 om 16:43

Swaen, verzekering

Mijn zoon had ook een verzekering, maar je moet wel een eigen risico betalen. Ik dacht dat het zo'n 30 of 40 euro was.. hij heeft die verzekering niet meer.

Je hebt wel mazzel dat die verzekering de schade dekte, want het is wel jouw eigen schuld als je het in de broekzak laat zitten en het dan mee laat wassen!

Ach, troost je

Op 30 graden had ie het ook niet leuk gevonden hoor

Ad Hombre

Ad Hombre

07-04-2015 om 16:53

Voorzak is safe

(tot nu toe, fingers crossed)

verzekering

Volgens mij heeft mn vriendin de WA verzekering aangesproken. Er zat op de telefoon geen aparte verzekering. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zouden uitkeren maar dat deden ze echt binnen een paar dagen, nadat de aankoopbon naar ze toe was gestuurd. Wonderlijk he!

LOL! (totaal ot)

Ik zag dit draadje staan, en zoals je weet zie je dan niet wie het draadje heeft geopend. Ik dacht onmiddellijk: dit is óf Margje óf Ingridt..... Vraag me niet waarom

Oja en een tip

SPIbelt!

Sawo

Sawo

08-04-2015 om 11:42

kan wel

Hier een telefoon in het water en een in de wasmachine. Beiden zijn weer gaan werken. Wel wachten tot ze echt droog zijn. Bij ons een week.

IngridT

IngridT

08-04-2015 om 13:16 Topicstarter

Nou,

Het knulletje van de phone shop zei dat het een lost case was. ( waarom werken er altijd van die netnietmeer puberknulletjes bij zulke winkels?)

Leuk detail...mobiele te,erik s interesseren me eigenlijk var weinig. De i phone heb ik ruim 2 jaar terug van Sinterklaas gehad, met een abonnement waar ik volgens mij nog geen 10 % van verbruik. Vorige zomer was e i phone ook al een spontaan ingestort en dat heeft man voor me opgelost. Ik dacht dat het garantie was, maar hij heeft ( zo hoorde ik vanochtend van het knulletje) ook mijn abonnement met 2 jaar verlengd toen. Dus op zijn vroegst over een dik jaar kan ik mijn huidige veel te ruige abonnement laten omzetten naar iets sim only's met het basale toestel wat ik dan waarschijnlijk vandaag of morgen zelf maar ga kopen.

Yek. . Ik zou zelf echt nooit een contract afsluiten om 2 jaar te betalen coor een telefoon die je misschien voor die tijd wel laat kukelen of anderszins kwijtraakt/vernaggelt.

Enfin. Gedane zaken nemen geen keer. En omdat ik knulletje maar half geloof heb ik toch mijn telefoon teruggelegd in de bak rijst. Who knows.....

( ik mis hem trouwens amper merk ik)

Ingrid

IngridT

IngridT

08-04-2015 om 13:17 Topicstarter

Oh,en anneque....

Vind je mij echt zo'n type kluns??? Ik vind het eigenlijk niks voor mij, dit. Meer voor Margje eigenlijk.....hahaha

Haha

Ik dacht er later nog over na, ws was het meer de toon van de titel. Er had ook kunnen staan als: Iphone per ongeluk in wasmachine gedaan help!!

Er zat iets droog-ironisch in, ws die toevoeging van die 40°
Idd, Margje is de blunderkoningin (die er ook zo prachtig over kon schrijven).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.