Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zwarte bonenmeel, wat doen jullie ermee?

Heb ik net besteld, leek me fijn om in huis te hebben. Maar wat doe je d'rmee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nóóit van gehoord

dus ik ben héél benieuwd waarom je iets bestelt terwijl je niet weet wat je ermee gaat doen, behalve fijn in huis hebben

Anneque

Anneque

29-02-2012 om 17:38 Topicstarter

Bijvangst

Ach, ik was een grote bestelling aan het invoeren en zag dat meel. Leek me, zoals gezegd, fijn om in huis te hebben Maar was gewoon een extraatje. Heb te vroeg gejuicht, dacht dat ik zo'n beetje rond was met bestellen, maar kwam er net achter dat de verzendkosten bi-zar hoog zijn. Gaat dus niet door

Anneque

Anneque

29-02-2012 om 17:40 Topicstarter

Dus mijn vraag is nu: waar koop ik mexicaanse producten?

Liefst online, en anders ergens in het Noorden vh land? Meer specifiek gaat het me om hasa marina (dus geen gewoon maismeel, maar dat speciale, dat ze met kalk gekookt hebben).

Anneque

Anneque

01-03-2012 om 21:59 Topicstarter

Mexicaanse producten, iemand?

Probeer het nog even...iemand enig idee waar ik irl in het noorden een Mexicaanse supermarkt vind? Online kan ik het in elk geval niet vinden, er zijn wel wat producten te koop, maar niet precies dat wat ik zoek.

Margriet*

Margriet*

02-03-2012 om 21:47

Toch benieuwd ff gegoogled

Ik vond dit maar het aanbod is denk ik beperkt. Maar misschien dat je het kan komen ophalen. Hoewel tot 10 kilo vallen de verzendkosten nog mee. http://www.mexworld.nl/index.php

Anneque

Anneque

02-03-2012 om 22:14 Topicstarter

Wat aardig!

Dat je bent gaan zoeken Ik heb me suf gegoogled en kwam ook bij hen uit. Ze verkopen "wit maismeel", en met googlen op masa harina kom je ook bij hen uit, maar het is me toch niet helemaal duidelijk of het echt masa harina is, of gewoon maismeel. Ik heb ze gemaild, maar nog niets gehoord. Ik denk dat ik gewoon wat bestel, en dan zelf die verpakking eens goed bekijk, evt. de producent mail of zo. Bedankt!

Anneque

Anneque

05-03-2012 om 17:29 Topicstarter

Gevonden

Toch bij de winkel die Margriet* ook al had gevonden. Ik had ze gemaild, ze bleken nog nooit gehoord te hebben van genixtamaliseerd maismeel, maar toen ze op de verpakking keken, bleken ze dat idd te verkopen Jippie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.