Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prinses01

prinses01

26-10-2009 om 11:07

Zwarte laarzen blijven afgeven aan sokken

Hoi!

Heb vorige maand nieuwe zwarte laarzen gekocht. Iedere keer als ik ze draag, heb ik daarna zwarte sokken. M.a.w.: de laarzen geven af. Nou kan ik wel iedere keer zelf zwarte sokken aantrekken, maar wie weet hoe je dit kunt verhelpen? Ik heb ze nu al best vaak aangehad en het wordt er niet minder op.

Bedankt, Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

26-10-2009 om 11:12

Ja ken het probleem

maar vind je het echt heel erg?
Ik kan er niet zo mee zitten als mijn sokken zwart worden van mijn laarzen. Je ziet ze toch niet En idd donkere sokken aandoen als je die laarzen draagt lijkt me een heel geschikte oplossing. Ik denk namelijk dat je het niet kunt voorkomen dat ze afgeven. Zal na verloop van tijd denk ik wel iets minder worden.

Daarom

Daarom koop ik voor mijzelf alleen maar zwarte en voor de kinderen en mijn man donkere sokken.

hetmeisjemetdezwartenagels

hetmeisjemetdezwartenagels

26-10-2009 om 12:47

Nagels

Ik had laatst zelfs zwarte teennagels van mijn laarzen en ik kreeg het er NIET meer af.Het zag er ongezond uit.Pas na een zwembadbezoek waren ze weer netjes opgebleekt.

Pollewop

Pollewop

26-10-2009 om 15:23

Inspuiten

Er is speciale spray die je in schoenen en laarzen kunt spuiten om afgeven tegen te gaan. Volgens mij helpt inspuiten met haarlak ook.

Maxime.M

Maxime.M

30-10-2009 om 15:48

Action

Hoi,

Ik koop eens per jaar een lading zwarte sokken bij de Action en dan kan ik er weer even tegenaan. Dan gebruik je de witte sokken gewoon weer bij andere schoenen.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.