Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

29-11-2009 om 13:33

Zwarte onderjurk

Ik ben op zoek naar een heel simpel zwart onderjurkje die tot halverwege mijn bovenbenen komt, goedkoop moet zijn en van 'satijn'. Als belangrijke 'eis' heb ik dat de halsuitsnijding laag en rond moet zijn en het liefst gewoon zonder sierrandje of -stuk. Geen v-hals dus. Ik via internet al het nodige gevonden wat niet aan die voorwaarden voldeed. Of te duur, of te lang of verkeerde halsuitsnijding. Wie heeft de gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

29-11-2009 om 13:45

Livera

Ik heb toevallig laatst bij Livera een heel leuk onderjurkje gekocht. Ik heb hem in zwart/grijze tijgerprint, maar hij hing er ook in het zwart. Twintig euro. Ik heb net nog even gekeken: lage ronde hals, verstelbare bandjes. Twee kleine strikjes op de aanhechting van de spaghettibandjes, maar die zijn er wel af te halen. De hals is met een dun (minder dan 1 cm breed) randje kant afgewerkt. Hele lekkere soepele stof.

Tihama

Tihama

Tihama

29-11-2009 om 13:46

Satijn

Met die lekkere soepele stof bedoel ik idd het satijneffect.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2009 om 01:09

Vergeten te melden

dat het maat 48 moet zijn. Dat was die van jou vast niet Tihama

Tihama

Tihama

30-11-2009 om 11:14

Euh

nee. Hij hing er ook in 44 heb ik gezien, maar verder weet ik het niet.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

30-11-2009 om 11:15

Ik kan je niet verder helpen

Maar wat doe je eigenlijk met een onderjurkje? Ik bedoel waarom trek je een onderjurk onder je jurk aan?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-12-2009 om 01:17

Omdat ik denk

dat mijn jurk/tuniek dan wat luchtiger zit omdat het niet aan de panty of legging kan 'kleven' en als het er niet al te ondergoederig uitziet kan het gelijk als hemdje tegen al teveel inkijk dienen. Wat ik wil bestaat wel, maar niet in mijn maat... boeh

Deze is lekker kort

maar niet zwart, wel met kantje, ik vind em wel geschikt voor onder een tuniek (of is deze nou net te kort?)

http://www.your-look-for-less.nl/sanl/stisesid_3/Hemdjurkje_%28set_van_2%29/_/cid/3934099/bid/3934472/sid/3934620/cpage/3/productdetail.html

Roosje Katoen

Roosje Katoen

01-12-2009 om 10:21

Aha

Dat is inderdaad irritant, zo'n klevende jurk! Misschien moet ik ook maar eens een onderjurkje aanschaffen.

Persé zwart?

Is de jurk/tuniek waar je m onder wil dragen doorschijnend? Of mag het ook een andere kleur zijn?

Anders is dit misschien wel een optie?
http://www.livera.nl/?slideshow&collectie=Nachtmode&group=all

Kaaskopje

Kaaskopje

02-12-2009 om 00:47

Dyanne

Ik zie bij Livera een ´Dyanne´ hemd. Nu vraag ik me af of het een hemd is of toch meer een jurkje, want het ziet er lang uit. Maar dat model is wat ik zoek. Geen kant in de hals, heel sober en xxl.
De onderjurk van lingerieenzo.nl is ook een goed model, maar te klein.
Bedankt voor het meezoeken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.